اخبار داغ

قیمت مرغ و گوشت دولتی برای رمضان اعلام شد

قیمت مرغ و گوشت دولتی برای رمضان اعلام شد
معاون شرکت پشتیبانی امور دام از ذخیره‌سازی حدود 138 هزار تن مرغ و گوشت قرمز برای تنظیم بازار ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: گوشت قرمز برزیلی به قیمت کیلویی 21 هزار تومان و مرغ منجمد ایرانی کیلویی 5500 تومان در بازار ماه رمضان عرضه خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، معاون شرکت پشتیبانی امور دام از ذخیره‌سازی حدود 138 هزار تن مرغ و گوشت قرمز برای تنظیم بازار ماه رمضان خبر داد و اعلام کرد: گوشت قرمز برزیلی به قیمت کیلویی 21 هزار تومان و مرغ منجمد ایرانی کیلویی 5500 تومان در بازار ماه رمضان عرضه خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

عباس والوزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: علی‌رغم محدود شدن خرید گوشت مرغ از ابتدای امسال تاکنون 25 هزار تن از این محصول از مرغداران به قیمت کیلویی 6500 تا 7000 تومان خریداری شده و حجم ذخایر شرکت پشتیبانی امور دام به حدود 130 هزار تن رسیده است.

,

وی افزود: طی دو ماه گذشته حدود 8000 تن گوشت قرمز (گوساله) نیز از برزیل خریداری شده که براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزان واردات آن تا پایان امسال به حدود 20 هزار تن خواهد رسید.

,

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: با ذخیره حدود 8000 تنی گوشت قرمز از هم‌اکنون آماده‌ توزیع آن برای تنظیم بازار هستیم و این محصول برای ماه رمضان به قیمت کیلویی 21 هزار تومان در بازار عرضه می‌شود.

,

والوزی با بیان این‌که گوشت مرغ ذخیره‌سازی شده به قیمت کیلویی 5500 تومان در بازار عرضه می‌شود، اعلام کرد: با توجه به هزینه‌های تولید گوشت مرغ و در نظر گرفتن حاشیه سود منطقی برای تولید‌کنندگان، قیمت منطقی برای این محصول در بازار امروز و حتی ماه رمضان حدود 7000 تومان است.

,

وی گفت: برای آغاز عرضه گوشت قرمز یا گوشت مرغ در قالب طرح‌هایی مانند طرح ضیافت ماه رمضان به مصوبه ستاد تنظیم بازار نیاز دارد، اما از هم‌اکنون آمادگی توزیع و تنظیم بازار این محصولات پروتئینی را داریم.

,

خرید تضمینی 50 هزار تن جو

,

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام از آغاز خرید تضمینی جو از کشاورزان خبر داد و گفت: تاکنون حدود 50 هزار تن جو به صورت تضمینی خریداری شده که پیش‌بینی می‌شود تا پایان امسال به حدود یک میلیون تن برسد.

,

والوزی اظهار کرد: خرید تضمینی جو به قیمت کیلویی 920 هزار تومان از چند روز گذشته آغاز شده است.

,

وی افزود: این محصول تاکنون از کشاورزان استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، سمنان، گلستان و ... به صورت تضمینی خریداری شده است.

,

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام با بیان این‌که میزان خرید تضمینی جو تامین‌کننده حدود 20 درصد از نیاز داخلی کشور است، ادامه داد: از ابتدای خرید تضمینی این محصول تاکنون پرداختی به کشاورزان نداشتیم، چرا که به دنبال تامین اعتبارات آن هستیم.

,

والوزی با اشاره به برنامه‌ریزی برای پرداخت مطالبات کشاورزان تا حدود یک هفته پس از خرید تضمینی جو گفت: اتحادیه‌های تعاونی روستایی مباشر شرکت پشتیبانی امور دام هستند و هیچ مشکلی برای خرید تضمینی این محصول وجود ندارد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه