اخبار داغ

حادثه سازی جاده بین المللی در شهر مرگنلر شوط:

بلواری که به جای ایمنی، حادثه می آفریند

بلواری که به جای ایمنی، حادثه می آفریند
بلوار تازه احداث شده در شهر مرگنلر به دلیل نداشتن علائم هشدار دهنده کافی و بی احتیاطی راننده ها باز حادثه آفرید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایسی سوز،  نا ایمن بودن بلوار تازه احداث شده در شهر مرگنلر باز حادثه آفرید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , ایسی سوز،,

بعد از تاسیس شهرداری در شهر مرگنلر، فعالیت های زیادی از طرف این نهاد برای آبادانی این شهر صورت می گیرد که یکی از مهمترین طرح های در دست اجرا، تعریض جاده ی بین المللی و بلوار کشی وسط این جاده است.

,

این تعریض و بلوار کشی در مسیر اتوبان تبریز بازرگان قرار دارد که به عنوان شاهرگ ارتباطی ایران و اروپا محسوب می شود اما رعایت نکردن نکات ایمنی از طرف شهرداری مرگنلر در کنار بی احتیاطی رانندگان وسایل نقلیه در این مسیر حادثه های زیادی را به وجود می آورد.

,

 از زمان احداث این بلوار ده ها مورد برخورد سواری و کامیون از جمله نفت کش ها در این نکته با بلوارمشاهده شده است که منجر به آسیب های مالی و جانی بسیاری شده است اما همچنان این مسیر با بی توجهی مسئولین به حادثه آفرینی خود ادامه می دهد.

,

شب گذشته در اثر بر خورد یک دستگاه تریلر به بلوار ورودی شهر مرگنلر از طرف محور تبریز، حادثه ای دیگری را در این نقطه خلق کرد، در این حادثه راننده تریلر آسیب چندانی ندید اما با توجه با آسیب وارد شده بر کشنده تریلر و گرفتار شدن در وسط بلوار عملیات رهاسازی و باز گشایی مسیر تا صبح به طول کشید که با حضور نیروهای پلیس راه، هلال احمر و شهرداری تردد خودروهای عبوری متوقف نشد.

,

بی شک زحمات شهرداری مرگنلر در این مدت کمی که با سرعت در حال تکمیل طرح تعریض جاده میانگذر شهر مرگنلر است ستودنی است اما نباید فراموش کرد که یکی از اهداف اصلی اجرای این طرح کاهش حوادث و نجات جان انسان ها است که باید در مراحل اجرای طرح نیز مد نظر باشد.

,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه