اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بازرسی های مدیریت شده همان بازرسی از مراکز نظامی است/ پروتکل الحاقی باید به تصویب مجلس برسد

بازرسی های مدیریت شده همان بازرسی از مراکز نظامی است/ پروتکل الحاقی باید به تصویب مجلس برسد
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه طرحی در مجلس در حال تصویب است عنوان کرد: “طرح صیانت هسته ای” در مجلس در دستور کار است که ملزم می کند پروتکل الحاقی باید در مجلس به تصویب نمایندگان برسد و تا به تصویب مجلس نرسد اجرایی نخواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی تهران نیوز؛ با اشاره به سخنان تیم مذاکره کننده در خصوص پذیرفتن بازرسی های مدیریت شده مذاکرات بیان کرد: بازرسی هایی که مطرح شده از مراکز نظامی است که در پروتکل الحاقی آمده است که بازرسی انجام بگیرد که مراکز نظامی هم جزو آن است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا،, خبرنگار سرویس سیاسی تهران نیوز,

وی افزود: این موارد در محدوده خطوط قرمز نظام است و این که گفته می شود دسترسی ها مدیریت شده است منطقی نیست زیرا وقتی به مراکز ما دستیابی پیدا کردند و آن را شناسایی کردند و اقدامات ما را دیدند که این برای ما قابل قبول نیست از اسرار نظامی ما سردر بیاورند و به محرمانه های ما ورود پیدا کنند چرا که خواست آمریکا دسترسی به مراکز حساس کشور ما است.

,

جوکار بابیان این که فرمایش رهبری که اجازه نمیدهم به مراکز نظامی دسترسی داشته باشند نیز از خطوط قرمز نظام است اظهار داشت: سخنان مقام معظم رهبری جزو راهبردهای کلان نظام است و بایستی به طور قطع رعایت شود و به هیچ عنوان اجازه تخطی از سخنان رهبری نخواهیم داد.

,

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه طرحی صیانت هسته ای در مجلس در حال تصویب است عنوان کرد: “طرح صیانت هسته ای” در مجلس در دستور کار است که ملزم می کند پروتکل الحاقی باید در مجلس به تصویب نمایندگان برسد.

,

وی در پایان بااشاره به سخنان اخیر عراقچی که گفته بود بحث سازو کار پروتکل الحاقی طوری بسته شده است که اجرایی شود تا بعد به تصویب مجلس برسد خاطرنشان کرد: تا این پروتکل به تصویب مجلس نرسد اجرایی نخواهد شد.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه