اخبار داغ

مدیرکل صنعت و معدن استان زنجان:

تحریم‌ها عامل خود اتکایی ایران شده است/ واردات سیگار از ابتدای سال 96 به کشور ممنوع می‌شود

تحریم‌ها عامل خود اتکایی ایران شده است/ واردات سیگار از ابتدای سال 96 به کشور ممنوع می‌شود
مدیرکل صنعت و معدن استان زنجان با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در شرایط وجود تحریم‌های ظالمانه گفت: این تحریم که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی انجام شده سبب رسیدن خود اتکایی و پیشرفت کشور شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ناصر فغفوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا, با اشاره به سیاست‌های دولت در احصاء نیازمندی‌های کشور اظهار کرد: هم اکنون نیاز‌های کشور که از طریق واردات تامین می‌شوند‌، تعیین و به عنوان اولویت سرمایه گذاری صنعت‌، معدن و تجارت به شمار می‌رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا,

وی تصریح کرد‌: تحریم‌ها علارغم تمام مشکلاتی که برای کشور ایجاد کرد‌، باعث شد کشور به تکنولوژی و توانمندی‌های خود اتکا کرده و از هر گونه وابستگی به تولیدات و تکنولوژی سایر کشور‌ها رها شود.

,

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان به تولید سیگار در کشور و استان زنجان اشاره کرد و افزود‌: هم اکنون در کشور بالغ بر 70 میلیارد نخ سیگار مصرف می‌شود که بخشی از آن از طریق واردات تامین می‌شود‌.

,

وی عنوان کرد‌: با تولید سیگار در داخل کشور ما می‌توانیم مانع خروج درآمد کشور شده و با نظارت و کنترل‌های لازم‌، محصولی با حداقل آسیب تولید کنیم.

,

این مقام مسئول از فعالیت بزرگترین کارخانه بخش خصوصی تولید سیگار کشور در استان زنجان خبر داد و افزود‌: این کارخانه هم اکنون با نظارت‌های دانشگاه علوم پزشکی و نهادهای بهداشتی استان در حال فعالیت است.

,

فغفوری ابراز کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام شده از ابتدای سال 96 واردات هر گونه سیگار به کشور ممنوع شده و با تدوین شیوه نامه‌هایی برای عرضه سیگار‌، این محصول تنها در صنوفی خاص با مجوز‌های صادره عرضه خواهد شد.

,

وی با اظهار امیدواری بیان کرد: امیدوارم روزی با تغییر فرهنگ سازی در کشور‌، شاهد عدم مصرف سیگار و تغییر کاربری کارخانجات تولید سیگار به شرکت‌های تولید داروی سرطانی باشیم.

,

رئیس سازمان صنعت‌، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به امنیت داخلی حاکم در جامعه امروزی گفت: امنیت بزرگترین نعمتی است که ما در کشورمان از آن برخورداریم و داشتن نعمت‌هایی مانند سلامتی‌، مقام‌، ثروت و غیره همه در گرو نعمت امنیت بوده که ما این نعمت بزرگ را مرهون ایثارگران و خانواده شهدا هستیم.

,

وی تصریح کرد : امیدواریم بتوانیم با ادامه راه شهیدان بخش کوچکی از زحمات و ایثارگری این افراد را پاس بداریم.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه