اخبار داغ

بانوان ایرانی، د رمعرض ترکش های شبکه های ماهواره ای

بانوان ایرانی، د رمعرض ترکش های شبکه های ماهواره ای
یک کارشناس امور خانواده با اشاره به اینکه امروزه بانوان خانه دار ایرانی، د رمعرض ترکش های شبکه های ماهواره ای هستند، گفت: رابرت مرداک چند سالی است که با ساخت شبکه های ماهواره ای مختلف در تلاش تضعیف بنیان خانواده بر روی زن متاهل و خانه‌دار سنتی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، عزیزی، کارشناس امور خانواده در جمع بانوان سمنانی با بیان دشمن با استفاده از شبکه های ماهواره ایبه دنبال بر هم زدن تحکیم خانواده‌هااست، گفت: ماهواره ها اعتقادات را از بین می بردو باعث از هم پاشیدگی خانواده می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از شاخه طوبی،, شاخه طوبی,

این کارشناس امور خانواده با بیان اینکه رابرت مرداک غول رسانه ای جهان است افزود: مرداک یک نظریه پرداز صهیونیزم است که 63 کانال معروف جهان را دارد.

,

وی تصریح کرد: نظریه مرداک این است که اگر می خواهید در یک جامعه نفوذ پیدا کنید بر باورهای ذهنی آنها کار کنید و زنان کسانی هستند که بیشتر می شود روی ذهن آنها کار کرد.

,

عزیزی با اشاره به سخنان رابرت مرداک در خصوص ایران  اظهار کرد: باورها  در ایران مذهبی نیست یعنی مذهب در عمق وجود آنها نهفته است.

,

این کارشناس امور خانواده خاطرنشان کرد: در ایران نقطه ضعف در مذهب و سیاست نیست، چون مردم غیر قابل پیش بینی هستند .

,

 

,  ,

زن متاهل و خانه‌دار سنتی، طعمه شبکه های ماهواره ای

, زن متاهل و خانه‌دار سنتی، طعمه شبکه های ماهواره ای, زن متاهل و خانه‌دار سنتی، طعمه شبکه های ماهواره ای,

وی با بیان اینکه مرداک، خانواده را نقطه ضعف ایران می داند، گفت: او معتقد است که مادر به عنوان فردی قدرتمند در خانواده است که با هدف قرار دادن او می توان در جهت فروپاشی خانواده عمل کرد.

,

عزیزی، با اشاره به اینکه مرداک فقط روی مادران کار می کند، افزود: رابرت مرداک چند سالی است  که با ساخت شبکه های ماهواره ای مختلف در تلاش تضعیف بنیان خانواده بر روی زن متاهل و خانه‌دار سنتی است.

,

این کارشناس امور خانواده با بیان اینکه دشمنان  اهداف خود را با برنامه‌ها و سریال‌هایی برای تضعیف ستون خانواده یعنی زنان پیاده کرده اند، اظهار کرد: دشمن برای رسیدن به اهداف به ساخت سریال‌هایی در زمینه روابط نامشروع، ترویج خیانت و بی حیایی و بی عفتی را در دستور کار خود قرار داده‌ است.

,

 

,

سیستم ذهن زنان، احساس‌گراست

, سیستم ذهن زنان، احساس‌گراست, سیستم ذهن زنان، احساس‌گراست,

عزیزی، سیستم ذهن زنان را  احساس‌گرا و سیستم ذهنی مردان منطق‌گرا عنوان کرد و افزود: تمرکز یگانه از ویژگی های آقایان و تمرکز چند گانه از صفات رفتاری خانم ها است.

,

وی با بیان اینکه آقایان،  کلی نگر  و خانم ها جزئی نگر هستند، خاطرنشان کرد: درک تفاوت بین جنس زن و مرد می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات بین آنها جلوگیری کند.

, .,

 

,

معنویت‌گرایی، شاخصه بارز بانوان

, معنویت‌گرایی، شاخصه بارز بانوان, معنویت‌گرایی، شاخصه بارز بانوان,

عزیزی با بیان اینکه  شاخصه بارز بانوان، معنویت‌گرایی است، گفت: لطافت روح در خانم ها بیشتر از آقایان است و همین باعث شده است که  پایه‌گذار مذهب و معنویت در خانواده باشند.

,

وی تصریح کرد: لطافت روح باعث پایداری زندگی می شود که خانم ها باید این لطافت را در درون خانواده ایجاد کنند.

,

این کارشناس امور خانواده، علت خواب های زنان که بصورت رنگی است را وجود روحیه لطیف آنان دانست و افزود: خانم ها چون احساسی هستند اکثرا بیشتر از مردها خواب می بینند که نباید خواب خود را تعبیر کنند زیرا اکثر خواب های خانم ها چون با استرس است تعبیری ندارد و یا اگر می خواهند خواب را تعبیر کنند برای افراد مثبت اندیش تعریف کنند.

,

عزیزی با بیان اینکه اعتقادات زنان 3الی5برابر مردهاست،  گفت: خانم ها زود ایمان می آورند اگر باور منفی باشد آن را خرافات و اگر مثبت باشد آن را اعتقاد می نامند و اگر باوری را قبول داشته باشند تا انتهای آن می روند.

,

 

,

وظیفه زن، القای محبت دین است

, وظیفه زن، القای محبت دین است, وظیفه زن، القای محبت دین است,

این کارشناس امور خانواده با اشاره به اینکه زن وظیفه اش القای محبت دین است، اظهار کرد: زن در مبحث دین، دین را حفظ کرده است آنقدر دین را حفظ می کند طوریکه به جایی می رسد و مقام می گیرد تا آنجایی که می شود فاطمه زهرا.

,

وی خاطرنشان کرد: زن چون نمی تواند بیان کند فقط حس می کند به همین خاطر امام و قاضی نمی شود و نمی تواند حکم صادر کند.

,

عزیزی با اشاره به حدیثی از امام صاذق(ع) در خصوص اینکه " اگر عاشق اهل بیت هستید این را مدیون مادرانتان اید" گفت: بانوان در موقع بارداری قرآن بخوانند و در دوران شیردهی با وضو به فرزندش شیر بدهند تا فرزندانی با ایمان تربیت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه