اخبار داغ

وزیر سابق اطلاعات:

هشدارهای رهبری به تیم مذاکره کننده را فریاد می‌زنیم /حلقه های مبارزه با استکبار در غرب شکل گرفته است

هشدارهای رهبری به تیم مذاکره کننده را فریاد می‌زنیم /حلقه های مبارزه با استکبار در غرب شکل گرفته است
وزیر سابق اطلاعات با اشاره به مذاکرات هسته‎‎ای کشورمان، تیم مذاکره کننده را فرزندان این نظام خواند و گفت: همان‌طور که پشتوانه آن‌ها در مذاکرات هستیم ولی هشدارهای مقام معظم رهبری را نیز فریاد می‏‏زنیم و به آن‌ها یادآور می‎‎شویم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزد رسا، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی در مراسم یادواره شهدای فصل بهار و حماسه سوم خردادماه با بیان این‌که «ما به دانشمندان هسته‎ای خود اجازه بدهیم که با استکبار گفت‎‎وگو کنند که چه بشود؟»، شرح صدر نظام و ولایت را «خیلی زیاد » توصیف کرد و ادامه داد: البته ولایت در مسائلی مانند فتنه 88 هم در مقابل بسیاری از جسارت‎‎ها صعه صدر نشان دادند ولی نهایتاً به میدان آمدند؛ لذا باید هوشیار باشیم تا شرمنده امام و خون شهدا نشویم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

وی در بخش دیگری از سخنانش ایجاد حکومت اسلامی در ایران، بیداری اسلامی ملل جهان و فراهم کردن زمینه برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) را سه هدف والای امام راحل از همان ابتدای قیام ذکر کرد و گفت: امام(ره) با این دیدگاه وسیع، انقلاب اسلامی را شکل داد و حوادث سخت انقلابی را به نحوی مدیریت کرد که از آن‌ها در معماری این حکومت اسلامی بهره جست.

,

 

,

وی با اشاره به فتنه‎‎های یهود صهیونیست در تاریخ بشر به ویژه در دوران حیات پیامبر اکرم(ص) و پس از آن، تصریح کرد: امروز نیز صهیونیست سرمایه‎‎داری با انقلاب اسلامی در تقابل است و در آینده نیز خواهید دید که همانند کشورهای اروپایی و آمریکایی، برای نفوذ به دیگر کشورهای در حال توسعه تلاش خواهد کرد تا آن‌ها را در سیطره خود قرار دهد.

,

 

,

وزیر سابق اطلاعات با بیان این‌که «یهود صهیونیست در زمان پیامبر(ص) به جز جنگ‌های بدر و احد، در سایر جنگ‎‎ها بر علیه پیامبر نقش‌آفرینی کرد»، افزود: آن‌ها پس از ناکامی در جنگ سخت به سراغ جنگ نرم علیه حکومت اسلام رفتند و برای این کار نیز از میان اقوام نزدیک به پیامبر(ص) به سراغ بنی امیه رفتند.

,

 

,

وی تاکید کرد: یهود صهیونیست امروز پس از جنگ سخت علیه انقلاب اسلامی، به دنبال ضربه به انقلاب از طریق جنگ نرم است و برای این کار به دنبال بنی امیه انقلاب اسلامی است و این موضوع نوعی بیدارباشی را می‎‎طلبد و باید در این خصوص هوشیار بود.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه