اخبار داغ

خاموشی ابدی سینما کهنوج!!!

تعطیلی سالن سینما کهنوج همچنان ادامه دارد

تعطیلی سالن سینما کهنوج همچنان ادامه دارد
خاموش شدن چراغ سینما کهنوج یکی از اتفاقات تلخی بوده که در یک دهه اخیر مکرر شاهد آن بوده ایم
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،به نقل از "شوباد"یک سالن سینما در کهنوج است که ۱۵ سال بلاتکلیف رها شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شوباد,

بدون شک کهنوج دارای کمبودهای بسیار زیادی در بخش فرهنگی است که یکی از مهمترین آنها نبود سینما است.

,

 

,

این شهرستان تنها یک سینما دارد که آن هم رها شده است و مسئولین به آن رسیدگی نمی کنند در این بین شهرستان کهنوج از گذشته دارای یک سینما بوده که اکنون نزدیک به ۱۵ سال است در تعطیلی به سر می برد  و نه مسئولان شهرستان و استان برای این سینما چاره ای می اندیشند و نه بخش خصوصی از آن استقبال می کند.

,

یکی از شهروندان شهرستان کهنوج در گفتگو با شوباد گفت: متاسفانه ضعفهای فرهنگی در شهرستان باعث شده سینمای مناسب نداشته باشد.

,

سینمای شهرستان کهنوج هم اکنون بعد از ۱۵ سال در رکود به سر می برد.هم اکنون بسیاری از جوانان شهرستان کهنوج از حداقل امکانات فرهنگی برخوردار نیستند و بسیاری از جوانان درگیر اعتیاد شده اند.

,

ولی آنچه مشخص است هم اکنون هیچ فردی حاضر به فعال کردن این سینما نیست. باید با برنامه ریزی درست موضوع تعطیلی این سینما را حل کرد. مهمترین دلایل تعطیلی این سینما مشکلات اقتصادی بوده است.

,

در این شهرستان مشکلات کمبود امکانات فرهنگی فقط به سینما ختم نمی شود و خبری از مجتمع فرهنگی و هنری هم نیست.

,

ضمن درخواست از مسوولان برای پاسخگویی و رسیدگی به این موضوع :چرا باید یک سینما هفت تا هشت فیلم در نوبت برای اکران داشته باشد و به یک سینما فیلم هایی که اکران آنها به پایان رسیده یا در حال فروش در کلوپ ها هستند داده شود.

,

چگونه از بخش خصوصی حمایت می شود و چرا بدلیل تراکم فیلم های زیاد در سینمای حوزه هنری شهر شهروندان از دیدن فیم های بروز باید محروم باشند.

,

انتهای پیام/گ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه