اخبار داغ

پیکه: در بارسا بازنشسته می‌شوم

پیکه: در بارسا بازنشسته می‌شوم
مدافع آبی-اناری‌ها تاکید کرد که به تیمی دیگری غیر از بارسا فکر نمی‌کند و می‌خواهد با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا پیکه در فصل جاری عملکرد خوبی در بارسلونا داشت و این شانس را دارد تا قهرمانی در سه گانه فوتبال اسپانیا و اروپا را به دست آورد. البته او در میانه های فصل نتوانست بازی‌های درخشانی را به نمایش بگذارد و همین باعث شد تا شایعه‌های زیادی درباره جدایی او از آبی-اناری‌ها و بازگشتش به فوتبال جزیره به گوش برسد اما خود او نظر دیگری دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پیکه در گفت‌وگویی که با روزنامه "مارکا" اسپانیا داشت، گفت: می‌خواهم با پیراهن بارسلونا از فوتبال خداحافظی کنم. نمی‌دانم در آینده قرار است چه اتفاقاتی بیفتد اما نمی‌توانم خود را با پیراهن تیم دیگری غیر از بارسلونا تصور کنم. وقتی احساس کنم که دیگر نمی‌توانم بازی کنم و تاثیرگذار ظاهر شوم حتی اگر 29 سال هم داشته باشم فوتبال را کنار را می‌گذارم.

,

او ادامه داد: خوشحالم که در فصل جاری توانستم نتایج درخشانی را با بارسلونا به دست آورم.

,

اعتماد به نفس باعث شد تا قهرمانی در لیگا را به دست آوریم و به دو فینال بزرگ راه یابیم. باید به این روند رو به رشد خود ادامه دهیم. برای این این که فصل رویایی ما کامل شود، باید در دو دیدار حساس برابر یوونتوس و بیلبائو نیز به پیروزی برسیم. الان زمان قهرمانی در جام حذفی است و باید به دیدار برابر بیلبائو فکر کنیم. این دیدار برای ما بسیار حساس است و باید در آن به پیروزی برسیم.

,

پیکه در پایان سخنان خود گفت: می‌خواهیم با خیالی آسوده به تعطیلات برویم و روزهای خوبی را در کنار خانواده و دوستان خود سپری کنیم. تمرکز در این هر دو دیدار بسیار مهم است. به پیروزی و قهرمانی در این دو جام فکر می‌کنیم و امیدوارم که جام قهرمانی را بالای سر بریم.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه