اخبار داغ

اسدی: اتفاقات جده و ریاض را پیگیری می‌کنیم

اسدی: اتفاقات جده و ریاض را پیگیری می‌کنیم
دبیرکل فدراسیون فوتبال با تبریک به باشگاه نفت تهران به منظور حضور در جمع هشت تیم برتر آسیا گفت: به جدیت اتفاقات این دیدار را از طریق ارکان قضایی کنفدراسیون فوتبال آسیا پیگیری می‌کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از فدراسیون فوتبال، علیرضا اسدی درباره اتفاقاتی که در پایان دیدار دو تیم نفت تهران و الاهلی عربستان رخ داد، گفت: گزارشاتی را از طریق رسانه‌های گروهی مبنی بر رفتار ناشایست تماشاگران تیم میزبان به دلیل پرتاب اشیا به سمت بازیکنان ایرانی دریافت کرده‌ایم که بدون شک این اقدام تماشاگران بی‌احترامی به کاروان ایران در شهر جده بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در ادامه بیان کرد: منتظر بازگشت مسئولان تیم نفت تهران از عربستان هستیم و بلافاصله پس از ارائه گزارش مسئولین باشگاه نفت و در صورت اقدام نادرست تماشاگران الاهلی واکنش نشان خواهیم داد. بر همین اساس نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد و درباره میزبانی عربستان از زمان ورود تا خروج تیم نفت تهران توضیحات کاملی را ارائه می‌کنیم و از ارکان قضایی AFC می‌خواهیم تا این موضوع را به جدیت پیگیری کنند و در نهایت تیم مربوطه را مورد جریمه و بازخواست قرار دهند.

,

دبیر کل فدراسیون در پایان گفت: در زمان بازی پرسپولیس تهران با الهلال عربستان در شهر ریاض نیز اتفاقاتی رخ داد که قطعا پس از دریافت گزارش از مسئولین باشگاه در مورد شرایط حاکم بر تیم پرسپولیس مراتب اعتراض خود را به مسئولین کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال خواهیم کرد.

,

 

,

انتهای خبر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه