اخبار داغ

استرالیا در انتخابات فیفا به رقیب بلاتر رای می دهد

استرالیا در انتخابات فیفا به رقیب بلاتر رای می دهد
فرانک لویی (Frank Lowy) رئیس فدراسیون فوتبال استرالیا اعلام کرد این فدراسیون خواستار شروعی تازه برای فدراسیون بین المللی فوتبال است و در انتخابات ریاست فیفا به شاهزاده علی بن حسین اردنی رای خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا،‌ لویی هم اکنون برای شرکت در کنگره فیفا در زوریخ سوییس به سر می برد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

فیفا روز چهارشنبه در پی بازداشت تعدادی از مقامات ارشد آن در سوییس دچار شوک شد اما اعلام کرد کنگره سالانه و همچنین انتخابات ریاست این فدراسیون روز جمعه بر اساس برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد. 
کنفدراسیون فوتبال آسیا - متحد کلیدی سپ بلاتر رئیس فیفا - و همچنین کنفدراسیون فوتبال آفریقا روز پنجشنبه تاکید کردند کنگره فیفا و انتخابات ریاست باید بر اساس برنامه برگزار شود. این درحالی است که اتحادیه فوتبال اروپا - یوفا - خواستار تعویق انتخابات شده است. 
لویی در اظهاراتی در زوریخ پس از یکی از نشست ها گفت زمان «تغییرات اساسی در فیفا» فرا رسیده است. 
وی در بیانیه ای که در استرالیا منتشر شد گفت: «فدراسیون فوتبال استرالیا بر این باور است که تغییرات جدی در فیفا باید هر چه زودتر ایجاد شود تا موارد مربوط به اداره امور و شفاف سازی مسائل عملی شود. این عقیده هنگام رای دادن استرالیا در انتخابات فیفا، البته اگر روز جمعه در زوریخ برگزار شود مشخص خواهد شد». 
این بیانیه افزود: «هیئت مدیره فدراسیون فوتبال استرالیا اعلامیه تغییرات شاهزاده علی بن حسین را مطالعه کرده و معتقد است این تغییرات می تواند مبنای شروعی تازه برای فیفا باشد». 
در صورتی که انتخابات فیفا بر اساس برنامه اولیه برگزار شود، شاهزاده علی بن حسین تنها رقیب بلاتر برای ریاست فدراسیون بین المللی فوتبال خواهد بود. 

,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه