اخبار داغ

مردی که قرار بود افشین قطبی استقلال شود گفت:نه!

مردی که قرار بود افشین قطبی استقلال شود گفت:نه!
محمد تقوی یکی از گزینه های جدی باشگاه استقلال برای حضور در کادر فنی فصل آینده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا: محمد تقوی  ؛ گفت پیشنهاد استقلال را قبول نکرده است. در روزهایی که گمانه‌زنی درخصوص نیمکت استقلال در فصل آینده به اوج خود رسیده نام محمد تقوی بازیکن اسبق این تیم که ساکن انگلستان است به عنوان جدی‌ترین گزینه مد‌نظر باشگاه برای دستیار اول شدن سرمربی خارجی سر زبان‌ها افتاد. نزدیکان به استقلال می گفتند او را می خواهند تا استقلال هم یکی داشته باشد مثل افشین قطبی.به همین خاطر با تقوی در بیرمنگام تماس گرفتیم تا از صحت و سقم این خبر مطلع شویم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

آقای تقوی شنیدیم مربی فصل آینده استقلال شما هستید؟
(باخنده) نه بابا، کی گفته که خودم خبر ندارم؟!

,
,

یعنی باشگاه استقلال با شما مذاکره نکرده؟
دروغ چرا یکی، دو باری تماس گرفتند و پیشنهاد همکاری دادند که به این پیشنهاد همان لحظه اول جواب منفی دادم.

,
,

چرا؟
چون شرایط برای کار در تیم محبوبم فراهم نیست. خودم اینجا مشغله‌های کاری فراوانی دارم و از آن مهمتر اینکه از امروز صبح باید آخرین مرحله از کلاس‌های مربیگری‌ام را در کمپ سنت جورج پارک پشت‌سر بگذارم.

,
,

اما پیشنهاد مربیگری در استقلال هر کسی را دچار وسوسه می‌کند که بی‌درنگ قبول کند. 
نه اینکه من دوست نداشته باشم در استقلال مربیگری کنم، اتفاقاً نقشه‌های زیادی هم برای سربلندی استقلال در ذهن دارم اما تحت هر شرایطی حاضر نیستم بیایم و تا زمانی که مدرک مربیگری‌ام را نگیرم نمی‌آیم. من 10 روز باید در کمپ سنت جورج پارک مرحله آخر کلاس‌های مربیگری FA را پشت ‌سر بگذارم و بعد از این دوره هم برای طی کردن دوره کار عملی با سرمربی هرفوردیونایتد در دسته سوم انگلیس که از دوستانم است برای دستیار اولی به توافق رسیدم تا کارم را شروع کنم. از آن دست آدم‌هایی نیستم که تحت هر شرایطی به استقلال بیایم به همین خاطر روزی می‌آیم که بتوانم به صورت آکادمیک به این تیم دوست‌داشتنی و طرفداران خونگرمش که بر گردن من خیلی حق دارند به درستی و با برنامه خدمت کنم.

,
,

پس کاملاً از حال و روز استقلال در این مدت مطلع هستید؟
بله مطلع هستم و واقعاً هم افسوس می‌خورم که استقلال بزرگ این روزهای تلخ را تجربه کرد. امیدوارم و آرزویم این است که روزی برسد تا طرفداران استقلال قهرمانی در آسیا را دوباره جشن بگیرند و این سخت نیست و تنها به یک کار آکادمیک و صبر و حوصله نیاز دارد.

,
,

خبرانلاین

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه