اخبار داغ

بازخوانی/

سادگی و پرهیز از زرق و برق امریکایی دستور اکید حضرت امام(ره)جهت ساخت مصلی+تصاویر

سادگی و پرهیز از زرق و برق امریکایی دستور اکید حضرت امام(ره)جهت ساخت مصلی+تصاویر
سال 61 آیت الله خامنه ای و حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی امام جمعه و رئیس مجلس وقت جمهوری اسلامی به امام خمینی (ره)نامه ای نوشته و در آن از انتخاب زمین های محله عباس آباد تهران برای ساخت مصلی خبر دادند. چند سال پس از این نامه و بعد از طی مراحل مختلف همچون انتخاب طرح و معمار این پروژه، امام خمینی(ره) در سال 67 به این نامه پاسخ گفتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سال 61 آیت الله خامنه ای و حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی امام جمعه و رئیس مجلس وقت جمهوری اسلامی به امام خمینی (ره)نامه ای نوشته و در آن از انتخاب زمین های محله عباس آباد تهران برای ساخت مصلی خبر دادند. چند سال پس از این نامه و بعد از طی مراحل مختلف همچون انتخاب طرح و معمار این پروژه، امام خمینی(ره) در سال 67 به این نامه  پاسخ گفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

, ,
 
,
پاسخ حضرت امام(ره) به این شرح بود: «با حفظ جهات شرعى در مورد زمین مذکور با پیشنهاد حجج الاسلام، آقایان خامنه‏ اى و هاشمى، موافقت مى شود. ان شاء اللَّه در کنار ساختن مصلاى تهران، در ساختن‏ بینش کفر ستیزى مسلمانان موفق باشید. ضمناً سادگى مصلا باید یادآور سادگى محل عبادت مسلمانان صدر اسلام باشد. و شدیداً از زرق و برق ساختمان هاى مساجد اسلام امریکایى جلوگیرى شود. »
,
 
,
 
, ]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه