اخبار داغ

خدیرا مخفیانه تست پزشکی داد!

خدیرا مخفیانه تست پزشکی داد!
هر روز شایعات بیشتری در خصوص سامی خدیرا به گوش می رسد. پس از احتمال پیوستن این بازیکن به چلسی و شالکه، حالا گفته می شود هافبک رئال مادرید پس از انجام دادن آزمایش های پزشکی مخفیانه در اسپانیا ، قصد دارد به یوونتوس بپیوندد!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناو به نقل از پایگاه اینترنتی گل ، قرارداد این ملی پوش آلمانی که در این فصل نتوانست در دیدارهای زیادی برای رئال مادرید به میدان برود ، تابستان امسال به پایان خواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

پس از انجام آزمایش های پزشکی مخفیانه ، سامی خدیرا طی روزهای آینده قرارداد خود را با یووه نهایی خواهد کرد. مبلغ قرارداد یوونتوس با خدیرا حدود 4 میلیون یورو برای یک فصل خواهد بود.
خدیرا این فصل و پیش از دوری از ترکیب ثابت رئال مادرید ، با مصدومیت های متعددی روبرو شد اما پزشکان باشگاه یوونتوس از شرایط بدنی این بازیکن رضایت دارند و پیش بینی می کنند مشکل پاشنه پای این هافبک 28 ساله بار دیگر سراغ وی نخواهد آمد.
خدیرا سال 2010 از اشتوتگارت به رئال مادرید پیوست و از آن زمان تاکنون بیش از یکصد بار با پیراهن این تیم به میدان رفته است. وی با رئال مادرید به قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا رسید.
خدیرا احتمالا همزمان با پائولو دیبالا مهاجم پالرمو به یوونتوس خواهد پیوست. دیبالا نیز روز پنجشنبه وارد تورین شده و قرار است روز جمعه آزمایش های پزشکی را انجام دهد.

,
,
,
,

انتهای پیام

, انتهای پیام]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه