اخبار داغ

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور:

استکبار در صدد ورود مهره های نفوذی به مجلس خبرگان رهبری است

استکبار در صدد ورود مهره های نفوذی به مجلس خبرگان رهبری است
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور گفت: استکبار برای ورود20 نفوذی به مجلس خبرگان رهبری نقشه می کشد دشمن می خواهد در پایگاه اصلی ما یعنی رهبری و ولایت فقیه نفوذ پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از خبرافلاک اسدالله بادامچیان،قائم مقام حزب موتلفه اسلامی کشور شامگاه جمعه در گردهمایی رهروان ولایت در مسیر همگرایی و همدلی در مسجد صاحب الزمان (عج) خرم‌آباد در خصوص نقش موثر ولایت در رساندن انقلاب اسلامی به سن40 سالگی گفت :ما کشور مقتدری هستیم که رهبری شجاع و دوراندیش در راس آن است و کشورما در سایه ولایت‌پذیری در قله اقتدار است، اما بعضی اوقات به دلیل سیاسی کاری از این اقتدار غافل می‌شویم. اگر کسی با ولی زمان نباشد، یک نیرو از لشکر امام حسین(ع) را کم کرده و یک نیرو از لشکر یزید را آزاد گذاشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک,

وی با اشاره به دولت خدمتگزار رجایی و باهنر افزود: مشکلات را در جامعه ما نه تیپ بازرگان ها، نه تیپ بنی صدر ها، نه تیپ میر حسین موسوی ها در دولت چپ و نه دولت کارگزاران حل نکردند. البته منکر زحمات برخی از اینها نیستم اما دولتی که مردم همه به آن عشق می ورزند دولت رجایی و باهنر است.

,

بادامچیان با بیان این که  ضربه ای که استکبار خورده از ولایت و ولایت پذیری مردم است یادآور شد: امسال ما دو برنامه مهم در کشور داریم یکی از این برنامه ها انتخابات خبرگان رهبری است که استکبار جهانی با تمام قوا به دنبال این است که عمود این خیمه را بلرزاند چرا که آسیبهایی که خورده از ولایت بوده است.

,

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ضمن بیان این که دشمن می خواهد در پایگاه اصلی ما یعنی رهبری و ولایت فقیه نفوذ پیدا کند تأکید کرد: امروز استکبار برای ورود20نفوذی به مجلس خبرگان رهبری نقشه می کشد بنابراین باید هوشیار باشیم در انتخابات مجلس خبرگان تحت محوریت جامعه مدرسین و جامعه روحانیت رای بدهیم.

,

بادامچیان در رابطه با مجلس شورای اسلامی گفت: باید در مجلس انسان‌های ولایی داشته باشیم و انسان‌هایی که در برنامه‌ها خود به عقاید و خط امام و رهبری پایبند باشند و در این انتخابات رهنمودهای رهبری برای ما حجت شرعی است و به آنها عمل کنیم و در جایی که با اختلاف مواجه شدیم، برای رفع اختلافات از جامعتین استفاده کنیم.

,

وی افزود: در این مجلس قبول کنیم که اگر پنج نفر انسان متدین با هم اختلاف کنند، دیگران سود می‌برند و اگر حکمیت را به جامعتین بدهیم سود می‌بریم.

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه