اخبار داغ

گرانی بازهم از راه رسید

نارضایتی شهروندان سمنانی نسبت به تک نرخی شدن بنزین

نارضایتی شهروندان سمنانی نسبت به تک نرخی شدن بنزین
شهروندان سمنانی نسبت به اقدام دولت در خصوص افزایش بنزین و برخی دیگر از حامل های انژری اعتراض کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، دولت تدبیروامید روز گذشته در یک اقدام پیش بینی نشده خبر تک نرخی شدن قیمت بنزین و حذف سهمیه بندی را رسانه ای کرد که خبر آن برای عده ای از اقشار جامعه به مثابه زلزله ای ویران کننده بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخه طوبی,

خبرنگار شاخه طوبی به جایگاههای عرضه سوخت در سمنان رفت تا نظر مردم را درباره تک نرخی شدن بنزین جویا شود:

,

, ,

همیشه گرانی ها به هم پیوند می خورد

,

تعمیرکار ماشین در خصوص نارضایتی مردم بخاطر تک نرخی شدن قیمت بنزین گفت: دولت خودش نمی داند دارد چکار می کند و بدون اطلاع رسانی قبلی این اقدام را انجام داده است.

,

, ,

این تعمیرکار ماشین تصریح کرد: دولت بدون توجه به وضعیت اقتصادی مردم و جامعه فشارهایی را ایجاد می کند که واقعا برای آنها تحمل این همه گرانی ها سخت و دشوار است.

,

وی افزود: همیشه گرانی ها به هم پیوند می خورد و بخصوص الان که بنزین گران شده است مسلما در اقلام خوراکی و ... نیز افرایش هزینه خواهند داشت.

,

 

,

افزایش بنزین، آرامش جامعه را بهم می زند

,

سید هادی حسینی، راننده تاکسی آژانس با اتقاد شدید از اقدام دولت در خصوص گرانی بنزین گفت:  با گرانی بنزین، نرخ کرایه ها افزایش خواهد یافت و این سبب نارضایتی مسافران خواهد شد.

,

 وی افزود: افزایش بنزین بیشتر قشر ضعیف جامعه را با مشکلات معیشتی روبرو می کند.

,

, ,

حسینی با بیان اینکه مسافران از افزایش قیمت کرایه ها اعتراض دارند، اظهار کرد: در ابتدای سال افزایش کرایه ها را داشتیم که با اعتراض شدید مردم روبرو شدیم با گرانی بنزین دیگر نمی شود که افزایش کرایه داشت و این برای کسانی که راننده هستند بصرفه نیست.

,

این راننده تاکسی درخصوص حذف سهمیه بندی بنزین ها گفت: بنده 200لیتر بنزین سهمیه داشتم دولت تا 12 شب گذشته وقت داده بود که از این سهمیه ها استفاده کنیم اما نمی شد چگونه باید آن را استفاده می کردیم؟

,

, ,

وی خاطرنشان کرد: باید دولت چند ماه جلوتر اعلام می کرد که از این سهمیه ها استفاده کنیم، با این کار خود آرامش جامعه را بهم زد.

,

این راننده تاکسی در خاتمه افزود: این منصفانه نیست و دیگر برای ما قشر راننده که سهمیه ای در کار نباشد این شغل واقعا فقط وقت گذرانی است و دردی را دوا نمی کند.

,

 

,

دولت باید قبل از این گرانی ها به مردم  آمادگی می داد

,

پارسا، کاسب سمنانی در باره گرانی های موجود گفت: دولت باید قبل از این گرانی ها به مردم  آمادگی می داد تا با اعتراضات مردم روبرو نشود و زودتر با این قضیه کنار بیایند.

,

, ,

این شهروند سمنانی افزود: افزایش هزینه بنزین بر کسب و کار ما تاثیر بسیاری دارد و الان هزینه ما بیشتر از درآمد خواهد بود.

,

 

,

گرانی بنزین، شوک بزرگی برای رانندگان تاکسی

,

بانوی سمنانی که در جایگاه بنزین بود با بیان اینکه 10 لیتر سوخت زده است، گفت: اعتراضات مردم در خصوص گرانی بنزین را بشنوید و در دستور کار قرار دهید.

,

این بانوی سمنانی خاطرنشان کرد: همسرم راننده است و با حذف سهمیه ها رانندگان  توانایی تامین بنزین را  نخواهند داشت و این وضعیت گرانی ها در معیشت ما تاثیر خواهد گذاشت.

,

, ,

وی گرانی بنزین را شوک بزرگی برای رانندگان تاکسی دانست و گفت: با گرانی بنزین اگر افزایش کرایه ها صورت گیرد با مخالفت های مردمی روبرو می شود.

,

 

,

افزایش قیمت بنزین سبب بالارفتن قیمت بسیاری از کالاها می شود

,

یکی دیگر از شهروندان سمنانی در اعتراض به این گرانی ها گفت: افزایش قیمت بنزین سبب بالارفتن قیمت بسیاری از کالاها می شود.

,

وی افزود: دولت قبل از اقدام این کار باید به فکر قشر ضعیف مردم باشد چون با این اوصاف تامین مخارج زندگی برایم بسیار سخت شده است.

,

, ,

این شهروندان سمنانی خاطرنشان کرد: این گرانی ها و پایین بودن حقوق کفاف زندگیم را نمی دهد و باید یا شغل دوم بگیرم یا تغیییر شغل دهم.

,

 

,

انتهای پیام/ر

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه