اخبار داغ

گفتگو/مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان:

/ ۸۵۸ نفر از جوانان استان وام ازدواج دریافت کردند

/ ۸۵۸ نفر از جوانان استان وام ازدواج دریافت کردند
مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بااشاره به جمعیت جوان استان گفت: مهمترین مشکل جوانان استان مسئله اشتغال و مسکن است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا غلامعلی دانشور، مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی هرمز با اشاره به برنامه های اداره کل ورزش و جوانان به مناسبت روز جوان گفت:ستاد ویژه ای به ریاست استاندار هرمزگان و رئیس ستاد ساماندهی امور جوانان با همکاری از 22 دستگاه اجرایی در استان تشکیل شده که برنامه های ویژه ای را از 7 خرداد تا 13 خرداد در بندرعباس و 12 شهرستان استان در نظر گرفته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار اجتماعی هرمز,

وی افزود: دهمین جشنواره حضرت علی اکبر با حضوراستاندار و مدیران کل دستگاهها اجرایی برگزار و از 33 جوان برتر استان در17 محور قدردانی خواهد شد.

,

دانشور از  تشکیل اتاق فکر جوانان خیر داد و اظهار کرد: استفاده از ظرفیت ها و خلاقیت های جوانان در عرصه های مختلف و ارتباط با سامان های مردم نهاد از دیگر برنامه های هفته جوان است.

,

مدیر کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بااشاره به جمعیت جوان استان و حجم فارغ التحصیلان جویایی کار مهمترین مشکل جوانان استان مسئله اشتغال و مسکن دانست و اظهار کرد: در سال گذشته  858 نفر از جوانان استان موفق به دریافت وام ازدواج از بانک های عامل شدن.

,

وی تصریح کرد:در طول سال با همکاری استانداری و فرمانداران ستاد ساماندهی جوانان برای بررسی مسائل اشغال ازدواج و مسکن بحث تشکیل می شود  که جوانان متقاضی وام اشتغال و مسکن به دستگاههای زیربط معرفی می شوند.
دانشور خاطر نشان کرد:در فصل تابستان 127 پایگاه اوقات فراغت و320  پایگاه با همکاری 17 دستگاه ساماندهی جوانان در سطح شهرستان های استان در رشته های ورزشی و هنری  از تاریخ اول تیر ماه تا20 شهریور برپا خواهد شد.

,
,

 

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه