اخبار داغ

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان:

15درصد دانش آموزان مبتلا به چاقی هستند/کاهش میزان ورزش و افزایش استفاده از بازی های کامیپوتری در بین نوجوانان

15درصد دانش آموزان مبتلا به چاقی هستند/کاهش میزان ورزش و افزایش استفاده از بازی های کامیپوتری در بین نوجوانان
معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ضمن اشاره به افزایش استفاده از بازی های کامپیوتری در بین نوجوانان گفت: در7 سال گذشته میزان چاقی در بین دانش آموزان از 7 درصد به 15 درصد رسیده‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری دانش آموزان، غلامرضا شعبانی بهار معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان در مراسم امضای تفاهمنامه بین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و شبکه رادیویی ورزش گفت: چاقی و توقف رشد بنیادی یکی از اصلی ترین مشکلات دانش آموزان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری دانش آموزان, پایگاه خبری دانش آموزان,

وی با اشاره به افزایش آمار چاقی در بین دانش آموزان عنوان داشت: در7 سال گذشته میزان چاقی در بین دانش آموزان از 7 درصد به 15 درصد رسیده‌است.

,

معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در کشور ما 40 درصد آقایان و 50 درصد خانم‌ها مبتلا به چاقی هستند.

,

شعبانی بهار ضمن مقایسه میزان استفاده از بازی های کامپیوتری و فعالیتهای ورزشی در بین نوجوانان گفت: میزان فعالیت های ورزشی درسال 2006در بین نوجوانان 19دقیقه در روز و میزان بازی های کامپیوتری هم در این سال 19 دقیقه برای هر نوجوان بوده، اما این آمار در سال 2014دچار تغییر شده و میزان فعالیت های ورزشی دراین سال به 10 دقیقه کاهش یافته و میزان استفاده از بازی های کامیپوتری به 24 دقیقه در روز رسیده است.

,

وی درپایان با اشاره به کم شدن رشد حرکات بنیادین مثل دویدن و هل دادن در بین دانش آموزان گفت: باید به بحث معلمان ورزش به لحاظ کمی هم توجه شود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه