اخبار داغ

استاد حوزه علمیه قم خبر داد:

برگزاری تجمع بزرگ «ما هم اجازه نمی‌دهیم» در مدرسه فیضیه/ زمان و مکان تجمع تغییر نخواهد کرد

برگزاری تجمع بزرگ «ما هم اجازه نمی‌دهیم» در مدرسه فیضیه/ زمان و مکان تجمع تغییر نخواهد کرد
استاد حوزه علمیه قم گفت: در پی سخنان قاطع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر زیاده خواهی‌های دشمنان و با هدف حمایت از این مواضع، اجتماع بزرگ «ما هم اجازه نمی دهیم» با سخنرانی آیت الله اراکی ودکتر حداد عادل از ساعت 18 روز شنبه 9 خردادماه در مدرسه فیضیه قم برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حجت الاسلام والمسلمین حسن غفاری فر از استادان مرکز تخصصی حوزه علمیه و عضو هیأت علمی موسسه آموزش عالی امام رضا (ع) از برگزاری تجمع بزرگ حوزویان در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته ای خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا, پایگاه خبری تحلیلی قم فردا,

وی افزود: این تجمع بزرگ از ساعت 18 عصر روزامروز(شنبه)، 9 خرداد ماه با حضور علما، استادان، مدرسان، روحانیون، طلاب و شخصیت‌های حوزوی در مدرسه علمیه مبارکه فیضیه با سخنرانی یکی از شخصیت های برجسته حوزوی، دکتر غلامعلی حداد عادل رییس فراکسیون اصولگرایان مجلس و همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) برگزار خواهد شد و زمان و مکان مراسم به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

,

حجت‌الاسلام والمسلمین غفاری فر در خصوص ضرورت برگزاری این تجمع گفت: اخیرا شماری از استادان حوزه علمیه قم در حمایت از مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی با آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری، مدیریت عالی حوزه‌های علمیه کشور دیدار و گفت‌وگو کردند که در این دیدار ایشان ضمن اظهار نگرانی بابت زیاد خواهی‌های دشمنان بر ضرورت وحدت در جامعه تاکید و از برگزاری این تجمع استقبال کردند.

,

وی افزود: آیت‌الله حسینی بوشهری در پاسخ به درخواست استادان حوزه نسبت به برگزاری این تجمع قول پیگیری در شورای عالی حوزه را دادند که پس از پیگیری‌های ایشان این موضوع مورد تایید شورای عالی حوزه قرار گرفت و همان شب دو نفر از استادان و بزرگان حوزه به عنوان سخنران این جلسه مطرح شدند.

,

وی ادامه داد: همچنین برای راهنمایی هر چه بیشتر بزرگان و علمای حوزه در همین خصوص با شماری از علما همچون حضرات آیات حسین نوری همدانی، محمد یزدی و علوی گرگانی مذاکره کردیم که همه این بزرگواران بر ضرورت تشکیل این تجمع  بزرگ تاکید فراوان داشتند، همچنین در تماس تلفنی که با آیت‌الله مرتضی مقتدایی، رییس شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور داشتیم، ایشان نیز برگزاری این تجمع را ضروری برشمردند.

,

عضو هیأت علمی موسسه آموزش عالی امام رضا (ع) تصریح کرد: این تجمع بزرگ با شعار «لبیک یا امام» برگزار می‌شود که موضوع تجمع «ما هم اجازه نمی‌دهیم» خواهد بود.

,

گفتنی است، این تجمع با پیگیری و دغدغه مندی جمع کثیری از اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم و حمایت شورای عالی حوزه های علمیه سراسر کشور و جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار می شود.

,

در این تجمع حوزوی، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی سخنرانی می کند.

,

همچنین در دیگر شهرهای کشورمان نیز طلاب و فضلای حوزه تجمعات مشابهی را برگزار خواهند کرد.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه