اخبار داغ

نماینده مردم میانه مطرح کرد:

دولت سعی نکند مردم یا مجلس را دور بزند/ کاری نکنید که معاهده ی ننگین ترکمانچای تکرار شود

دولت سعی نکند مردم یا مجلس را دور بزند/ کاری نکنید که معاهده ی ننگین ترکمانچای تکرار شود
نماینده ی مردم میانه در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست های رهبری خطوط قرمز ماست و اوامر ایشان در هر زمینه برای ما فصل الخطاب است لذا دولت و تیم مذاکره کننده باید کاملا شفاف عمل کند و سعی نکند مردم یا مجلس را دور بزند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، محمد علی مددی، نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه سیاسی آناج، با انتقاد از دولت در رابطه با افزایش قیمت بنزین گفت: اگر دولت برای مردم ارزش قائل است باید قبل از هر اقدامی آن را با مردم در میان بگذارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: اگر دولت با کسری بودجه مواجه است باید قبل از افزایش قیمت بنزین آن را به طور شفاف با مردم در میان بگذارد وگرنه وقتی مردم شب می خوابند و صبح می بینند بنزین این همه گران شده است، از آنها سلب اعتماد می شود.

,

نماینده مردم میانه خاطرنشان کرد: هر چند قیمت بنزین در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر خیلی کم است اما من از رئیس جمهور خواهش می کنم با مردم رو راست باشند و همه چیز را شفاف بگویند.

,

وی با تاکید بر اینکه باید در توافق هسته ای خطوط قرمز ملت و نظام رعایت شود گفت: سیاست های رهبری خطوط قرمز ماست و اوامر ایشان در هر زمینه برای ما فصل الخطاب است لذا دولت و تیم مذاکره کننده باید کاملا شفاف عمل کند و سعی نکند مردم یا مجلس را دور بزند.

,

مددی ادامه داد: تیم مذاکره کننده و دستگاه دیپلماسی ایران باید مقتدرانه عمل کند تا خدایی نکرده مثل معاهده ی ننگین ترکمانچای و جام زهر دوم رخ ندهد که مردم ما عزت خود را با هیچ چیز معاوضه نمی کنند.

,

نماینده مردم میانه اظهار کرد: امریکا و کشورهای اروپایی مکار هستند و ما به هیچ وجه به آنها اعتماد نداریم و توافق را به هر قیمتی نمی خواهیم لذا دولت باید از پذیرش وعده های سرخرمن از طرف مقابل امتناع کند.

,

وی در آخر گفت: ما سالهاست با تحمل رنج های فراوان پای ارزش هایمان ایستاده ایم الان نیز می ایستیم و نمی خواهیم ارزشهایمان خدشه دار و از اصولمان تعدی شود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه