اخبار داغ

"نه" بانوان سمنانی به بازرسی نظامی/ منویات رهبری باید فصل‌الخطاب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باشد

"نه" بانوان سمنانی به بازرسی نظامی/ منویات رهبری باید فصل‌الخطاب تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای باشد
بانوان سمنانی، علی رغم بی اعتمادی محض به شیطان بزرگ از مذاکرات حمایت کرده و از تیم مذاکره هسته ای، مذاکره و توافقی مبتنی بر حفظ خطوط قرمز و عزت و غرور ملت ایران را مطالبه و اعلام کردند که مذاکره همراه با زور و جنگ طلبی طرف مقابل نشان از بد عهدی و زیاده خواهی آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاخه طوبی، پس از بیانات قاطعانه و صریح رهبر انقلاب درخصوص برخی موضوعات مهم مطرح شده توسط آمریکایی‌ها بر سر میز مذاکرات هسته‌ای و برخی اظهارات مشکوک تیم دولت یازدهم درخصوص پذیرش بازجویی بیگانگان از دانشمندان و نخبگان ایرانی و بازدید از مراکز نظامی کشور، موجی از حمایت های خودجوش مردمی از بیانات رهبری شکل گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از شاخه طوبی، , شاخه طوبی, .,

لبخندهای مکارانه آمریکا و متحدانش و در عین حال سخن با ملت ایران با زبان تهدید، زیادخواهی و اعمال فشار بر مسئولین و تیم مذاکره کننده کشورمان و امیدوار شدن آنان به تسلیم ایران در برابر فشار ها، دل ما را سخت به درد آورده است.

,

در این خصوص خبرنگار شاخه طوبی به میان بانوان سمنانی رفت، تا نظر آنها را در اینباره جویا شود:

, در این خصوص خبرنگار شاخه طوبی به میان بانوان سمنانی رفت، تا نظر آنها را در اینباره جویا شود:,

منویات رهبری باید فصل‌الخطاب تیم مذاکره‌کننده هستهای باشد

, منویات رهبری باید فصل‌الخطاب تیم مذاکره‌کننده هستهای باشد, منویات رهبری باید فصل‌الخطاب تیم مذاکره‌کننده هسته, , , ای باشد,

"نسرین.خ" یکی از بانوان سمنانی با بیان اینکه با دروغگوهایی که دولت آمریکا در گذر زمان داشته اصلا نمی شود به این کشور اعتماد کرد، گفت: توافقاتی که با این کشوها صورت می گیرد باید بازگشت پذیر باشد و تیم مذاکره کننده ایران نباید گول فریب های آنها را بخورند.

,

, ,

وی ادامه داد:  تیم مذاکره کننده کشورمان باید از منویات رهبری پیروی کند و تابع خطوط قرمز ایشان باشند.

,

این بانوی سمنانی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری مواضع خود را در خصوص مسائل هسته ای به طور واضح بیان کرده است که ملت ایران باید گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی خود باشند.

,

 

,

توافقات هسته ای باید قابل بازگشت باشد

, توافقات هسته ای باید قابل بازگشت باشد,

 "مریم.ع" یکی از دانشجویان سمنانی با اشاره به اینکه توافقات هسته ای باید قابل بازگشت باشد، گفت: دستاوردهای کشور ایران باید در این توافقات و مذاکرات حفظ شود و اگر عهدشکنی از طرف مقابل دیده شد باید توافقات بازگردد.

,

, ,

وی افزود: از تیم مذکرات می خواهیم عزت مردم ایران را حفظ کنند و با خطوط قرمزی که رهبری تعیین کرده اند پیش بروند.

,

این دانشجوی سمنانی ادامه داد: در صورت توافقات هسته ای باید تمامی تحریم ها یکجا لغو شود.

,

 

,

بازرسی مراکز نظامی را نمی‌پذیریم

, بازرسی مراکز نظامی را نمی‌پذیریم,

"فرشته.ک" با بیان اینکه نباید اجازه ورود به مراکز نظامی به قدرتهای دنیا داد، اظهار کرد:در طول مذاکراتی که کشورهای 5+1 داشته اند حرفهای متفاوتی زده شده است به همین جهت مسئولین ما نباید به آنها اعتماد کند و اجازه بازدید مراکز هسته ای را به آنها دهد.

,

, ,

وی با اشاره به اینکه بازرسی مراکز نظامی را نمی‌پذیریم، ادامه داد: بازرسی از مراکز نظامی و بازجویی از دانشجویان هسته ای به هیچ عنوان قابل قبول نیست و دولتمردان باید گوش به فرمان منویات رهبری باشند.

,

 

,

آرمان‌های انقلاب در مذاکرات هستهای  نباید خدشه دار شود

, آرمان‌های انقلاب در مذاکرات هسته, , , ای ,  نباید خدشه دار شود,

"سمیه.ق" یکی دیگر از بانوان سمنانی در این خصوص گفت: آرمان‌های انقلاب در مذاکرات هستهای  نباید خدشه دار شود و بلکه باید از این آرمانها دفاع شود.

, ,

, ,

وی افزود: ما از اجازه نمی دهیم خون شهیدانمان پایمال شود و اجازه بازدید از مراکز نظامی را به این آقایان را نخواهیم داد.

,



انتهای پیام/پ

,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه