اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس:

قیمت نفت کوره نباید بهانه افزایش قیمت نان شود

قیمت نفت کوره نباید بهانه افزایش قیمت نان شود
نماینده مردم رشت در مجلس افزایش قیمت نفت خام کوره و تک نرخی شدن قیمت بنزین را سیاستی با پیامد های دوسویه مثبت و منفی برشمرد و گفت: شکل گیری بازار سیاه از یک سو و افزایش قیمت در بازار کالاهای مختلف جنبه منفی این سیاست است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا جبار کوچکی نژاد در گفت وگو با خبرنگار «دیارباران»، با اشاره به افزایش قیمت نفت کوره، حلقه ای از زنجیره یکسان سازی قیمت بنزین و حذف یارانه سوخت، اظهار کرد: حامل های انرژی در ایران از جمله منابعی غنی می باشند که رتبه ایران را در بین مهم ترین کشور های تامین کننده نفت و گاز جهان قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران,

وی با بیان اینکه ایران بزرگ ترین کشور تأمین کننده گاز دنیاست و در حوزه نفتی نیز این جایگاه را دارد، بیان کرد: افتتاح فاز های مختلف پارس جنوبی این واقعیت را به خوبی روایت کرده و قدرت نفتی ایران اسلامی را رونمایی می کند.

,

نماینده مرده رشت در مجلس با بیان اینکه هزینه سوخت انرژی در ایران گران است، افزود: باید از این نعمت خدادادی در راستای توسعه ایران زیر بار فشار های سنگین و تحریم های ناجوانمردانه استکبار جهانی بهره ببریم.

,

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به قطع یارانه سوخت، ابراز کرد: سوخت از جمله منابعی است که می تواند بدون یارانه دولت نیز نقش درآمدزایی خود را در چرخه اقتصاد ایران اسلامی بازی کند و این تفکر در دیدگاه دولت تدبیر و امید قرار گرفته است.

,

کوچکی نژاد افزایش قیمت نفت خام کوره و تک نرخی شدن قیمت بنزین را سیاستی با پیامد های دوسویه مثبت و منفی برشمرد و اظهار کرد: شکل گیری بازار سیاه از یک سو و افزایش قیمت در بازار کالاهای مختلف جنبه منفی این سیاست است.

,

نماینده مردم رشت در مجلس، افزایش قیمت نفت کوره را حلقه ای از زنجیره یکسان سازی قیمت بنزین و حذف یارانه سوخت دانست و خاطر نشان کرد: نباید در آینده بهانه ای برای گران شدن قیمت نان شود.

,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه