اخبار داغ

حجت الاسلام سید حمید میرباقری در پسیخان رشت

حضرت علی اکبر (ع) را باید در زیارت عاشورا شناخت/ پیامک نباید جای صله رحم را بگیرد!

حضرت علی اکبر (ع) را باید در زیارت عاشورا شناخت/ پیامک نباید جای صله رحم را بگیرد!
حجت الاسلام سید حمید میرباقری با بیان اینکه در سبک زندگی اسلامی پیامک جای صله رحم را نمی گیرد، گفت: اگر جامعه از محتوای اسلامی خارج شود به پوسته ظاهری تبدیل می شود و جامعه حقیقی اسلامی دیگر شکل نخواهد گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به گزارش خبرنگار «دیارباران»، حجت الاسلام سید حمید میر باقری در اعیاد شعبانیه در هیئت حضرت علی اکبر (ع) در منطقه بیجار کنار رشت، اظهار کرد: ماه رجب و شعبان پلی برای ورود به ماه رمضان ماه میهمانی خداوند متعال است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارباران, در منطقه بیجار کنار رشت,

وی با بیان اینکه قهرمانانی که در مسابقات المپیک مدال کسب می کنند، شبانه روز برای فتح قله قهرمانی زحمات زیادی کشیده اند و با خواب و استراحت این جایگاه را بدست نیاورده اند، بیان کرد: مومنان در ماه رجب و شعبان برای کسب مدال تقرب در پیشگاه خداوند متعال و ورود با اندوخته فراوان معنوی به ماه رمضان عبادت می کنند.

,

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه دروغ لذت را از زندگی می گیرد، تصریح کرد: در گذشته که تکنولوژی در زندگی ها نبود و سبک زندگی مردم سنتی بود و تجملات در آن راهی نداشت مشکلات کمتر بود زیرا دروغ در زندگی مردم و چشم به ناموس دیگران در آن جایی نداشت.

,

شبکه های فارسی زبان ماهواره خیانت را عادی سازی می کنند

, شبکه های فارسی زبان ماهواره خیانت را عادی سازی می کنند,

وی با اشاره به ماهواره به عنوان عامل تخریب بنیان خانواده های ایرانی به عنوان شگرد دشمن در چنگ نرم، اضافه کرد: شبکه های فارسی زبان ماهواره به ویژه با پخش سریال های ترکی غیرت را از مردان ایرانی از بین می برد و موضوع خیانت زن و شوهر به یکدیگر را در قالب سریال عادی سازی می کند.

,

میر باقری در بیان شخصیت حضرت علی اکبر (ع) ابراز کرد: این جوان رعنا و شبه پیغمبر جوانی عادی در کربلا نبود و باید شخصیت حضرت علی اکبر (ع) را در زیارت عاشورا شناخت زیرا دوبار در این زیارت نامه به این گل سر سبد خانواده سید الشهدا و جوان با عظمت لیلی سلام می دهیم.

,

این کارشناس مذهبی با تاکید بر اینکه حضرت علی اکبر (ع) از لحاظ اخلاق و سبک زندگی نیز شباهت به پیامبرگرامی اسلام (ص) دارد، اظهار کرد: زنان مصر اگر به جای حضرت یوسف پیامبرگرامی اسلام (ص) که سیمای این در چهره حضرت علی اکبر بود را می دیدند، قلب های خود را می بریدند.

,

میر باقری با اشاره به اهمیت صله رحم، خاطر نشان کرد: اکنون پیامک در جامعه ما جای صله رحم را گرفته است.

,

وی خاطرنشان کرد: اگر جامعه از محتوای اسلامی خارج شود به پوسته ظاهری تبدیل می شود و جامعه حقیقی اسلامی دیگر شکل نخواهد گرفت.

,

انتهای پیام/پ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه