اخبار داغ

حمایت قهرمان پارالمپیک از گزاره برگ ملی هسته‌ای

جوکار: نمی‌گذاریم خون شهدای هسته‌ای پایمال شود

جوکار: نمی‌گذاریم خون شهدای هسته‌ای پایمال شود
رکورددار پرتاب نیزه تیم ملی دو میدانی ایران گفت: در توافق هسته‌ای اجازه نمی دهیم خون شهدای هسته ای با توافق بد پایمال شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، عبدالرضا جوکار قهرمان پرتاب نیزه پاارلمپیک در گفتگو با خبرنگار ورزش بسیج در خصوص گزاره برگ ملی هسته ای و مفاد آن اظهار داشت: هر کشوری چهارچوب خودش را دارد و بیگانگان حق ندارند به اسرار نظامی و علمی آن سرک بکشند. هر چند که می دانیم خواسته های کشورهای غربی و آمریکا در این خصوص که تحت عنوان مصاحبه با دانشمندان هسته ای ما و بازدید از مراکز نظامی ایران مطرح شده جز برای دست درازی به داشته های ملت ایران نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

مرد طلایی پارالمپیک ۲۰۰۸پکن ادامه داد: تمام این مذاکرات برای رسیدن به توافق است. ما با توافق مشکلی نداریم اما به شرط آنکه توافق هسته ای بهانه ای نباشد برای آنکه حق ملت ایران ضایع شود وگرنه چه اشکالی دارد توافق صورت بگیرد. اما اگر قرار باشد این مسئله دست آویزی شود برای سوء استفاده آمریکا و غرب، با آن مخالف هستیم.

,

 

,

عضو تیم ملی دو میدانی جانبازان و معلولین افزود: تیم مذاکره کننده باید در چهارچوب سخنان رهبری پیش برود تا حقی از مردم ایران ضایع نشود. نباید فراموش کنیم ما شهیدان زیادی در این راه داده ایم و دانشمندان هسته ای ما در این راه خون داده اند و نباید اجازه دهیم خون آنها پایمال شود.

,

 

,

وی در پایان تاکید کرد: گزاره برگ ملی هسته ای نیز که منتشر شد نشان از همین مسئله داشت، اینکه ما با توافق مشکلی نداریم البته به شرط آنکه حق و حقوق ملت ایران رعایت شود و غرب نخواهد از این مسئله سوء استفاده کند برای رسیدن به آنچه می خواهد. چرا که ملت ایران همانطور که رهبری هم بارها تاکید کرده اند چنین اجازه ای را نخواهد داد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه