اخبار داغ

مسئول کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته‌ای دانشگاه‌های کهکیلویه و بویراحمد:

دانشجویان یاسوجی در حمایت از گزاره برگ ملت ایران تجمع می‌کنند

دانشجویان یاسوجی در حمایت از گزاره برگ ملت ایران تجمع می‌کنند
گروهی که خود را روشنفکر می‌پندارند و گاها صاحب رسانه‌اند سعی در تطهیر چهره آمریکا داشته و با سیاه نمایی شرایط روز هدفشان تقابل دولت و ملت و فشار به هردو برای رسیدن به هرتوافقی ولو بد بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛ عبدالحسینی مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب اظهار داشت:شرایط روز کشور به گونه ایست که باید مفهوم دقیق دشمن را شناخت و مصداق های عینی آن را در دنیا شناسایی کرد.چرا که اگر دشمن را نشناسیم از مذاکرات نتیجه قابل قبولی برون نخواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛,



وی تصریح کرد:متأسفانه در طول حدود دوسال مذاکره گروهی که خود را روشنفکر می پندارند و گاها صاحب رسانه اند سعی در تطهیر چهره آمریکا داشته و با سیاه نمایی شرایط روز هدفشان تقابل دولت و ملت و فشار به هردو برای رسیدن به هرتوافقی ولو بد بودند.
 

,
,
,
,

وی افزود: زیاده خواهی ها و مطالبات خبیثانه غربی ها از یک سو و کج فهمی و جهالت برخی داخلی ها برای القای پذیرش هر توافقی ولو بد از سوی دیگر ما دانشجویان استان را بر آن داشت تا به پا خیزیم و ((تجمع ما اجازه نخواهیم داد)) را برگزار کنیم. در واقع تجمع ما اجازه نخواهیم داد به معنای آن است که قرمزی خطوطمان کم رنگ شدنی نیست.
 

,
,

عبدالحسینی اشاره داشت:ما دانشجویان هم صدا با تمامی ملت ایران میخواهیم به تیم مذاکره کننده کشورمان بگوییم که با پافشاری بر خطوط قرمز نظام اجازه ندهند که عزت و شرف و حیثیت ملت لطمه ببیندو به همه این بزرگواران می گوییم که تلاش بی وقفه شما در طول این مدت را فراموش نکرده ایم و اگر زمانی به دلیل زیادخواهی طرف مقابل ومقاومت انقلابی شما،مادامی که بر اصول و ارزش های انقلابی پافشاری نمایید ولو توافقی حاصل نشود کماکان مورد حمایت ملت خواهید بود.
 

,
,

وی خاطر نشان کرد:به اطلاع عموم ملت انقلابی و همشهریان عزیز می رسانیم که علی رغم اینکه هم اینک در فرصت محدود امتحانات پایان ترم به سر می بریم اما بنا به ضرورت و پا به پای تاکیدات مکرر رهبرفرزانه انقلاب در موضوع مذاکرات هسته ای و عدم خوش بینی به طرف غربی و در واکنش به زیادخواهی سران  غربی ، تجمعی را در حمایت از دیپلماتهای هسته ای و تاکید برگزاره برگ ملی مذاکرات و اینکه هرتوافقی باید از قبل به اطلاع ملت برسد برگزار می شود.
 

,
,

مسؤل کمیته دانشجویی پیگیری حقوق هسته ای قرارگاه دانشجویی شهید طیب بیان داشت: این تجمع امروز سه شنبه ساعت ۱۶ در مسجد حضرت ابالفضل یاسوج واقع در گلستان ۵ با حضور قاطبه دانشجویان و سخرانی دکتر هدایتخواه برگزار خواهد شد. فرزندان دانشجوی شما از همه مسئولان و مردم ولایی شهر یاسوج برای شرکت در این برنامه دعوت می نماید.

,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه