اخبار داغ

تکذیب انتصاب محسن رضایی به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح

تکذیب انتصاب محسن رضایی به عنوان رییس ستاد کل نیروهای مسلح
دفتر محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار اطلاعیه ای شایعات اخیر در خصوص سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام را تکذیب کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایرنا در این اطلاعیه آمده است: اخیرا شایعاتی مبنی بر سپردن مسوولیت جدیدی در نیروهای مسلح به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در رسانه ها منتشر شده است که بدینوسیله تکذیب می شود.دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام همانطور که بارها اعلام کرده اند خود را سرباز رهبر عظیم الشان انقلاب می دانند و هم اکنون در حال مشاوره و کمک به نیروهای مسلح هستند و هیچ تصمیم دیگری گرفته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


در این اطلاعیه از رسانه های گروهی و فعالان رسانه های اجتماعی خواسته شده است که ضمن رعایت اصول اخلاق رسانه ای، انتشار اخبار مرتبط با محسن رضایی را از طریق پایگاه اطلاع رسانی شخصی ایشان و یا پایگاه اطلاع رسانی مجمع تشخیص مصلحت نظام پیگیری کنند.

در بخش دیگری از این بیانیه تاکید شده است: اخبار مرتبط با فرمانده کل قوا تنها در صورت انتشار در پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری قابل استناد است و دفتر دکتر محسن رضایی در صورت ادامه تخلفات و شایعه پراکنی ها، پیگرد رسانه های خاطی، را از حقوق قانونی خویش می داند.

,
,
,
,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه