اخبار داغ

بریا تجلیل از 175 شهید غواص صورت گرفت؛

شنای 175 دقیقه‌ای شناگر بسیجی با دست های بسته در آب‌های خلیج فارس+ تصاویر

شنای 175 دقیقه‌ای شناگر بسیجی با دست های بسته در آب‌های خلیج فارس+ تصاویر
شناگر بسیجی بوشهری، مهدی تراب به احترام دستان بسته شهیدان غواص، ۱۷۵ دقیقه با دستان بسته در آب‌های خلیج تا ابد فارس شنا کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از "منبری ها" ناحیه مقاومت بسیج شهرستان عسلویه به مناسبت بازگشت ۱۷۵ غواص شهید و تجلیل از مقام این شهیدان، صبح امروز مراسمی را در ساحل عسلویه برگزار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "منبری ها",

در این مراسم، شناگر بسیجی مهدی تراب به احترام دستان بسته شهیدان غواص، ۱۷۵ دقیقه با دستان بسته در آب‌های خلیج تا ابد فارس شنا کرد و در ورزش شنا، رکوردی را با دست های بسته در آب‌های آزاد، به نام خود ثبت کرد.

,

 این ورزشگار هدف از این اقدام نمادین را، ادای دین و تجلیل از مقام شامخ شهدا به‌ویژه غواصان شهید دانست.

,

سرهنگ رفعتی فرمانده سپاه عسلویه در این مراسم با تجلیل از مقام رفیع شهیدان دفاع مقدس گفت: دستان بسته این شهیدان غواص، سند اقتدار و عزت ماست و ما باید ندای مظلومیت این شهیدان که با دستان بسته و به طرز فجیعی توسط مزدوران بعثی زنده به گور شده و به فیض عظیم شهادت مفتخر گردیدند را به گوش جهانیان برسانیم.

,

وی افزود: حرکت قهرمانانه این ورزشکار بسیجی، مهدی تراب، پیام مقاومت ملت ایران در برابر جبهه استکبار جهانی و ایادی داخلی آنان را اعلام می‌کند.

,

اسماعیلی فرماندار عسلویه نیز تجلیل از مقام شهیدان را وظیفه همه اقشار و گروه ها دانست و بابیان این که زنده نگهداشتن و تجلیل از مقام شهدا، کمتر ازشهادت نیست، خواستار تکریم و تجلیل از مقام شهیدان در ابعاد و‌ مناسبت‌های مختلف شد.

,

در انتهای این مراسم، شناگر بسیجی مهدی تراب با مشایعت و همراهی شرکت‌کنندگان به‌ویژه یگان غواص منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه، خود را به آب انداخت و در مدت ۱۷۵ دقیقه به یاد ۱۷۵ شهید غواص عملیات کربلای ۴ که اخیرا تفحص شده و به آغوش میهن بازگشته اند، در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس شنا کرد.

,

, , , ,

, , , , , , , , ,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه