اخبار داغ

فرماندار شهرضا:

حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم فلسطین است

حضور در راهپیمایی روز قدس حمایت از مردم فلسطین است
فرماندار شهرضا با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی مسلمانان جهان در این روز نشانه حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین و غزه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شهرضانیوز، محسن گلابی در جلسه ستاد گرامی‌داشت روز جهانی قدس با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس هر سال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اظهار کرد:  با توجه به تحولات و رخدادهای منطقه‌ و فتنه‌های جدید نظام سلطه و صهیونیسم علیه امت اسلامی، آحاد مسلمانان به‌ویژه ملت مومن و انقلابی ایران با حضور گسترده و کوبنده در روز جهانی قدس و نمایش وحدت و یکپارچگی خود هم‌چنان آزادی قدسشریف و نجات ملت‌های مسلمان و حمایت از مقاومت اسلامی را آرمان و وظیفه خود می‌داند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شهرضانیوز,
وی افزود: در جهان هر جا که بحث شیعه و مسلمان باشد هجمه‌هایی از سوی دشمن بر آنها وارد است به طوری که در کشورهای یمن، سوریه و عراق مسلمانان بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند.
,
فرماندار شهرضا خاطرنشان کرد: تکلیف و وظیفه تمامی مسلمانان جهان است که با برگزاری مراسم راهپیمایی این روز بزرگ، ضمن اعلام انزجار از اسراییل جنایتکار، از حقوق مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند.
,
وی با اشاره به اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس نشان از مقاومت ملت مسلمانان علیه ظالمان و مستکبران جهان است، بیان کرد: راهپیمایی روز قدس، فرصت مناسبی برای پشتیبانی مقتدرانه از مردم بی دفاع فلسطین است و به همین دلیل امسال این روز مهم باید باشکوه و انسجام بیشتری برگزار شود.
,
گلابی با اشاره به اینکه نام گذاری این روز به روز جهانی قدس از سوی بنیانگذار انقلاب خمینی کبیر(ره) است اظهار داشت: شرکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی به عنوان اعلام حمایت از مقاومت اسلامی و پشتیبانی از ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم غاصباسراییل است.
,
وی رمز تداوم و موفقیت انقلاب اسلامی را ولایت مداری مردم دانست و گفت: باید قدردان انقلاب باشیم و همواره رهنمودهای مقام معظم رهبری را سرلوحه قرار دهیم.
,
فرماندار شهرضا گفت: کارکنان دولت نمایندگان دستگاه‌های اجرایی دولت هستند و حضور نیروهای نظامی و انتظامی در راهپیمایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
,
وی بیان کرد: در روز قدس از مراسم راهپیمایی توسط نهادهای مختلف فیلمبرداری و عکسبرداری می‌شود، نباید این فیلم‌ها و عکس‌ها آرشیو شود.
,
گلابی اظهار داشت: باید فیلم‌ها را نمایش داده و آسیب‌شناسی شود تا نقاط ضعف شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام شود.
,
وی با تأکید بر اینکه ادارات و نهادها باید برای این راهپیمایی پیام‌هایی را منتشر کنند، افزود: انتشار کلیپ‌های روز قدس و مظلومیت مردم فلسطین، سوریه، عراق و یمن می‌تواند پیام‌آور شود.
,
فرماندار شهرضا گفت: رسانه‌های محلی در بازتاب راهپیمایی روز قدس نقش مهمی در شهرستان دارند باید در حاشیه راهپیمایی با مردم مصاحبه شود، این امر بسیار اثربخش است.
,
وی با بیان اینکه روابط عمومی زبان یک اداره است، تصریح کرد: روابط عمومی ادارات حضور خود را در مراسم راهپیمایی باید اعلام کنند در انتشار پیام‌های روز قدس روابط عمومی ادارات نقش مهمی دارند.
,
گلابی افزود: در روز راهپیمایی مسابقه عکس برگزار شود و به بهترین عکس از راهپیمایی روز قدس جوایزی داده شود.
,
وی با تأکید بر نصب پیام‌هایی در رابطه با روز قدس در اتوبوس‌های شهری، گفت: مسیر راهپیمایی باید نظافت آن رعایت شود و اورژانس، آتش‌نشانی و بهداری در مسیر راهپیمایی حضور داشته باشند.
,
فرماندار شهرضا با تأکید بر حضور قشر کارگران شهرک‌های صنعتی شهرضا در راهپیمایی، بیان کرد: درصدد هستیم اتاق فکری برای شهرستان شهرضا تشکیل شود تا عقب ماندگی‌های شهرضا در زمینه‌های مختلف جبران شود.
,
وی با تأکید بر برگزاری مسابقه نقاشی و عکاسی در مسیر راهپیمایی، اظهار داشت: در روز قدس تعدادی کتاب در زمینه فلسطین در بخش کودکان تهیه شود و به کودکان شرکت کننده در راهپیمایی هدیه شود.
 
,
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه