اخبار داغ

رییس اتحادیه دکه داران خبر داد:

پلمپ کیوسک‌های روزنامه به دلیل فروش محصولات رسته‌های دیگر/فروش سیگار در دکه‌های روزنامه‌فروشی خلاف است

پلمپ کیوسک‌های روزنامه به دلیل فروش محصولات رسته‌های دیگر/فروش سیگار در دکه‌های روزنامه‌فروشی خلاف است
رییس اتحادیه دکه‌داران گفت: دکه‌هایی که اقدام به فروش محصولات چند رسته را باهم میکنند، کارشان خارج از آیین نامه شغلی است که خلاف قانون محسوب شده و برخورد جدی با آنها صورت می گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، دکه‌های مطبوعاتی اتاقک‌هایی هستند 6 متری که در قانون نظام صنفی فقط مجوز فروش مطبوعات و روزنامه‌ها به آن ها داده شده است اما امروزه متاسفانه شاهد آن هستیم که در دکه‌های مطبوعاتی همه چیز پیدا می‌شود به غیر از مطبوعات. از سیگار و دخانیات گرفته تا تنقلات و چای و میوه و حتی هندوانه می‌توان در این کیوسک‌ها یافت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نادر فداکار وانقی، رییس اتحادیه دکه داران در گفتگو با خبرنگار"رازق" در خصوص وضعیت دکه‌های سطح شهر گفت: این کیوسک‌ها به چهار رسته شغلی تقسیم می‌شوند، دکه‌های گل فروشی، صنایع دستی، تنقلات، کتاب فروشی و مطبوعات که برای هرکدام باید مجوز های لازم را کسب کنند و طبق آیین نامه مربوط به هر شغل در این دکه ها فعالیت کنند.

, "رازق" ,

وی ادامه داد: دکه‌هایی که اقدام به فروش محصولات چند رسته را باهم میکنند، کارشان خارج از آیین نامه شغلی است که خلاف قانون محسوب شده و برخورد جدی با آنها صورت می گیرد. برای برخورد با این متخلفان، اتحادیه پس از گزارش به اتاق اصناف و بررسی کامل این موضوع توسط بازرسین اتاق منجر به پلمپ این کیوسک‌ها می شود.

,

رییس اتحادیه دکه داران با اشاره به فروش سیگار توسط دکه‌داران افزود: فروش سیگار و دخانیات توسط دکه داران خلاف در خلاف است و این که کسی درآمدی ندارد دلیلی بر این نمیشود که بخواهد از راه خلاف کسب درآمد کند و باید جلوی این کار را گرفت.

,

فداکار در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری این کیوسک ها چند سالی است توسط شهرداری متوقف شده است و فقط در شرایط خاص و به افرادی با ویژگی‌های خاصی واگذار می‌شود و فقط کسانی که از قبل امتیاز حق و کسب پیشه این کیوسک‌ها را داشته‌اند می‌توانند نقل و انتقال دهند که حدود قیمت این نقل و انتقال‌ها را از150 تا 300 میلیون دانست.

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه