اخبار داغ

خواننده جوان موسیقی ایران در گفت‌وگو با دانا::

ارشاد از اول نباید به «پرواز همای» مجوز می داد/ انتقاد از عدم نظارت بر خوانندگان زیر زمینی

ارشاد از اول نباید به «پرواز همای» مجوز می داد/ انتقاد از عدم نظارت بر خوانندگان زیر زمینی
خواننده جوان موسیقی ایران با انتقاد شدید از وجود 300 هزار خواننده در کشور، گفت: بخش اعظمی از این خوانندگان در شاخه موسیقی زیر زمینی با تولید آثاری غیر ارزشی فعالیت دارند و از سوی متولیان امر در برخورد با این جنس خواننده ها نظارتی وجود ندارد .
[

حامد محضرنیا خواننده جوان موسیقی ایران در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا  با اشاره به فعالیت های خود در موسیقی کشور، این هنر را شاخه ای برجسته در راستای معرفی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی دانست و گفت: موسیقی هنری ارزشی در راستای رونمایی از ارزش ها در ابعاد مختلف مانند حوزه مذهبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,


وی افزود: در ماه مبارک رمضان مشغله هنرمندان موسیقی زیاد است و با وجود ازدحام و فشار زیاد کار ها شاهد ترافیک در موسیقی هستیم.

,
,


خواننده جوان موسیقی ایران در ادامه این مطلب اضافه کرد: تولید و کار های تلویزیونی و اجرای ارگانی از شاخه های مشغله کاری هنرمندان موسیقی است و با وجود این ترافیک سنگین و موج فشرده هنرمندان در ماه مبارک رمضان، فعالیت موسیقی در ماه میهمانی خداوند متعال و نزول قرآن بسیار شیرین است .

,
, .,


وجود 300 هزار خواننده در کشور

,
, وجود 300 هزار خواننده در کشور,


محضرنیا با انتقاد شدید از وجود 300 هزار خواننده در کشور، ابراز کرد: بخش اعظمی از این خوانندگان در شاخه موسیقی زیر زمینی با تولید آثاری غیر ارزشی فعالیت دارند و از سوی متولیان امر در برخورد با این جنس خواننده ها نظارتی وجود ندارد .

,
, .,


وی تأکید کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید با برخورد قانونی با این جنس خواننده ها، فضای موسیقی کشور را برای فعالیت هنرمندان ارزشی باز کند.

,
,

 

,

خواننده جوان موسیقی ایران ادامه داد: متاسفانه به دلیل سایه کم رنگ نظارت، به ورود این جنس خواننده های غیر مجاز با محتوای غیر ارزشی اضافه می شود و باید این گستره ساماندهی و فضا برای خواننده های مجوزدار بازتر شود.

, .,


ارشاد از اول نباید به «پرواز همای» مجوز می داد

,
, ارشاد از اول نباید به «پرواز همای» مجوز می داد,


وی با اشاره به مجوز ارشاد به کنسرت «پرواز همای»، خاطر نشان کرد: وقتی مجوز از سوی متولی امور فرهنگی و هنری در کشور برای فردی صادر می شود دیگر نباید نقد کرد، بلکه از همان اول این مجوز نباید صادر می شد تا این حواشی هم ایجاد نشود .

,
, .,

 

,

«جاذبه» محضرنیا بعد از ماه رمضان جذب بازار موسیقی کشور می شود

, «جاذبه» محضرنیا بعد از ماه رمضان جذب بازار موسیقی کشور می شود,


محضر نیا در مورد روند تکمیل و انتشار آلبوم جدیدش، گفت: آلبوم «جاذبه» با 19 ترک در فصل تابستان بعد از ماه مبارک رمضان وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد .
وی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز 19 ترک را داده است که از بین آنها 10 ترک گلچین شده به بازار موسیقی کشور برای عرضه به مخاطب وارد می شود .
خواننده جوان موسیقی پاپ با تاکید بر اینکه بازار موسیقی جو متشنجی دارد، اضافه کرد: ازدیاد خواننده و ورود آلبوم های مختلف با تنوع محتوایی و ساختاری فضای این شاخه از فرهنگ و هنر کشور را نا آرام کرده است و متولیان فرهنگ و هنر باید این نابه سامانی را از بازار موسیقی برطرف کنند .

,
, .,
, .,
, .,

انتهای پیام/پ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه