اخبار داغ

زن در افکار لیبرالیزم وفمینیسم کرامت وحریم جنسی ندارد/بی حجابی و برهنگی در فمینیسم یعنی احترام به حقوق زنان

زن در افکار لیبرالیزم وفمینیسم کرامت وحریم جنسی ندارد/بی حجابی و برهنگی در فمینیسم یعنی احترام به حقوق زنان
بی حجابی و برهنگی در فمنسیم برابر با احترام به حقوق زنان است و کمک به دیده شدن و قدرت یافتن زنان می کند سخت در اشتباه اند زیرا آزادی جنسی فقط وفقط مرد سالاری را در پی دارد. درحقیقت زن در افکار لیبرالیزم وفمینیسم کرامت وحریم جنسی ندارد وجز اموال عمومی محسوب می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از خبرنگار شاخه طوبی، عصری که ما امروز در آن زندگی می کنیم منسوب است به عصر خودنمایی ها وآزادی های جنسی.تلاش های فراوان برای تزریق این دیدگاه که بدون داشتن هیچ گونه محدودیت وخط قرمزی مانند حجاب می توان حضور برابر وبی دغدغه ای رابرای زنان فراهم آورد، یکی از ویژگی های بارز این عصر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ، به نقل از خبرنگار شاخه طوبی، , شاخه طوبی,

تبدیل زن به وسیله برای کسب درآمد بیشتر، تبلیغ محصولات و یا جذب گردشگر، شخصیت والای زن را از راس خانواده که تحکیم بخش پایه های جامعه است، در حد یک عروسک پائین آورده.

,

زنان در کشورهای مدافع فمینیسم و آزادی جنسی مانند کالا در فروشگاهایی به نام ""woman togoبه فروش می رسند. آنانکه در بند هوا و هوس اند خود را آزاد می پندارند و این حقیقت تلخ جوامع غربی است.

, "woman togo,

البته آماربی حد و حصر تجاوزات و آزارهای اجتماعی خط بطلانی براین عقیده هاست و زنان نه تنها با آرامش خاطردر جامعه حضور پیدا می کنند بلکه در بعضی از همین کشورها زنان از اسپری های بد بو برای فراری دادن مزاحم ها استفاده می کنند.

,

یک محقق غربی در خصوص آثار زیان بار برهنگی و بی عفتی درسطح جوامع می گوید: « بدیهی است وقتی اجازه دادیم هرکاری آزاد شود آزار جنسی، مزاحمت ها و تجاوزات هم افزایش می یابد. جوامعی که علیه شرم وحیا اعلام جنگ کرده دشمن زنان است»

, : ,

زنان تا زمانی در این کشور ها مورد توجه قرار می گیرند که زیبا باشند، براستی انسان تاچه زمانی زیباست؟؟ در جوامع به اصطلاح آزاد که تبلیغات پیوسته زنان را دعوت به خودنمایی می کند در مردان که پیوسته به دنبال تنوع هستند یک حس عدم رضایت نسبت به همسران خود ایجاد می شود که پیامد آن ازهم پاشیده شدن اصل و اساس خانواده است.

,

در حقیقت این نظام فکری پایه های خانواده را نشانه گرفته، مسلما ویرانی خانواده گسترش جرایمی از قبیل دزدی، قتل بزهکاری های اجتماعی ومفاسد دیگرراموجب می شود.

,

خانم "هایکی" ازهدایت یافتگان آلمانی می گوید: « من مطالعه زیادی داشتم ودر این خصوص بامطالعات دوره ای به این نتیجه می رسیم که سلامت خانواده وجامعه در گرو پیدایش قانون واصل حجاب است. ترویج مصرف گرایی ومسائل جنسی وعرضه زیبایی در این راستا منجربه انحراف انسان از اصل زندگی اش می شود»

,

آنانکه می انگارند که بی حجابی و برهنگی احترام به حقوق زنان است  و کمک به دیده شدن و قدرت یافتن زنان می کند سخت در اشتباه اند زیرا آزادی جنسی فقط وفقط مرد سالاری را در پی دارد.

,

درحقیقت زن در افکار لیبرالیزم وفمینیسم کرامت وحریم جنسی ندارد وجز اموال عمومی محسوب می شود.

,

جالب است بدانیم در سال های اخیر گرایش به حجاب در کشورهای پیشگام در آزادی های بی حد وحصر افزایش پیدا کرده به طوری که بیشتر این گرایش یافتگان از زنان تحصیل کرده این جوامع است.

,

 

,

فاطمه بنائیان سفید

,

انتهای پیام/ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه