اخبار داغ

حجت‌الاسلام و المسلمین موسی قربانی:

تشکیلات مبارزه با فساد اقتصادی معجزه نخواهد کرد

تشکیلات مبارزه با فساد اقتصادی معجزه نخواهد کرد
معاون قضایی سابق دیوان عدالت اداری کشور گفت: با وجود تشکیلات ستاد مبارزه با مواد مخدر در مبارزه با آن موفق نبودیم بنابراین معتقد به ایجاد تشکیلاتی برای مبارزه با فساد اقتصادی نیستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام و المسلمین موسی قربانی در گفتگو با خاورستان، در خصوص طرح تشکیل سازمان مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ایجاد این تشکیلات را مفید نمی‌دانم چراکه مشکل ما در مبارزه با مفاسد اقتصادی، نبود تشکلیلات نیست بلکه عدم اهتمام جدی دست اندرکاران به این موضوع است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, , , خاورستان, خاورستان, خاورستان,

 

,

وی خاطرنشان کرد: ما هم قانون و هم تشکیلاتی چون سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و دادگستری، وزارت اطلاعات، نیروی انتظامی و... داریم که مسوولیت مبارزه با فساد اقتصادی را بر عهده دارند.

,

 

,

معاون قضایی سابق دیوان عدالت اداری کشور با بیان این‌که ما در بحث مبارزه با موادمخدر نیز تشکیلاتی تحت عنوان ستاد مبارزه با مواد مخدر داریم؛ گفت: با وجود تشکیل ستاد مبارزه با موادمخدر، موفق نبودیم بنابراین معتقد به این‌که تشکیلاتی برای مبارزه با فساد اقتصادی ایجاد کنیم نیستم.

,

 

,

قربانی با تأکید بر این‌که تشکیل این ستاد در مجلس هشتم نیز مطرح بود و در آن زمان برخی مدعی بودند مبارزه با فساد اقتصادی تشکیلات خاص خود را می خواهد تصریح کرد: وجود این ستاد از این منظر که دستگاه‌هایی مانند مجلس بدانند که چه کسانی یا چه دستگاه هایی باید به آن ها پاسخگو باشد مفید است اما این سازمان در مبارزه با فساد معجزه نخواهد کرد و نباید به آن امیدوار بود.

,

 

,

وی در خصوص حدود و اختیارات این ستاد گفت: در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اختیارات سایر دستگاهها تجمیع و ادغام می شود.

,

 

,

نماینده سابق مردم قاینات در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن انتقاد از تشکیل این سازمان یاد آور شد: با وجود دستگاه های هم تراز وجود این ستاد بی معنی است.

,

 

,

انتهای پیام/ر

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه