اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی زنجان:

بیش از هزار زائر زنجانی به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام می‌شوند

بیش از هزار زائر زنجانی به مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب اعزام می‌شوند
مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج استان زنجان گفت: در شهریور ماه امسال پیش بینی کرده ایم تا حدود یک هزار زائر از این استان را در قالب کاروان های راهیان نور به مناطق عملیلتی غرب و شمال غرب اعزام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، عبدالکریم مرادی گفت: قبل از ماه مبارک رمضان، 440 زائر زنجانی از مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور بازدید کردند و در شهریور ماه امسال پیش بینی کرده ایم تا حدود یک هزار زائر راهیان نور  زنجانی را به این مناطق اعزام کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار,
 
,
وی تصریح کرد: اگر بتوانیم تامین اعتبار کنیم و از استانداری هم بودجه جذب کنیم ان شالله امسال دو برابر ابلاغیه، اعزام به مناطق عملیاتی غرب، شمال غرب  و جنوب خواهیم داشت.
,
 
,
مرادی تاکید کرد: با تکمیل زائرسرای استان زنجان در اردوگاه شهید باکری خرمشهر، پیش بینی می شود تا اعزام های ما افزایش قابل توجهی داشته باشد و بخاطر همین تمرکز ما بر روی رفع مشکلات این زائرسراست.
,
 
,
وی یکی از مشکلات کاهش اعزام در سال جاری را از رده خارج کردن اتوبوس های قدیمی دانست و گفت: در سال گذشته 140 دستگاه اتوبوس 44 نفره برای اعزام زائرین در اختیار داشتیم که امسال این تعداد به 88 دستگاه رسید.
,
 
,
وی خاطر نشان کرد:  استان زنجان حدود هزار نفر خادم و و حدود 200 نفر راوی دارد که در اردوهای راهیان نور همراه کاروان ها هستند.
,
 
,
مرادی افزود: یکی از هدیه های بزرگ الهی بعد از جنگ، سفر کاروان‌های راهیان نور بود که آن را شهدا به جوانان امروز ما دادند. امروز در قالب کاروان‌های راهیان نور، مردم با سفر به مناطق جنگی و نشستن بر روی خاک مقدس آن،به صورت حسی با دوران دفاع مقدس آشنا می شوند و این موجب اثر گذاری فراوان  روی افراد می‌شود به گونه ای که برخی که برای بار اول به مناطق عملیاتی می روند، به شدت متاثر می شوند و برای سال های بعد مشتاق‌تر می شوند.
,
 
,
مسئول اردویی راهیان نور بسیج استان زنجان افزود: سفرهای راهیان نور، مقدمه بازگشت افراد به خویشتن خویش است و موجب می شود تا نسل جوان با فرهنگ مقاومت آشنا شده و هر چه بیشتر و بهتر در مسیر کمال معنوی گام بردارد و با تهاجم فرهنگی مبارزه کند.
,
 
,
انتهای متن/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه