اخبار داغ

مسئول سازمان اردویی فارس :

پیش‌بینی اعزام حدود 83 هزار زائر به سرزمین‌های نور/ اجرای پایلوت طرح "خادم الشهید کاروان"

پیش‌بینی اعزام حدود 83 هزار زائر به سرزمین‌های نور/ اجرای پایلوت طرح "خادم الشهید کاروان"
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس گفت: پیش بینی می شود طی امسال حدود 83 هزار زائر از استان فارس برای بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس راهی سرزمین های نور شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوله بار، نبی الله عوض پور در گفتگو با خبرنگار کوله بار با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور غرب بعد از ماه مبارک رمضان آغاز و تا پایان تابستان ادامه دارد افزود: اردوهای راهیان نور جنوب نیز همزمان با اعزام های دانش آموزی از 15 مهرماه آغاز می شود و پس از آن اردوهای دانشجویی و اقشار شروع خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کوله بار،,
 
,
وی در ادامه به پیش بینی اعزام حدود 83 هزار زائر از استان فارس به سرزمین های نور خبر داد و افزود: پیش بینی می شود از این تعداد 30 هزار نفر دانش آموزی, 6هزار نفر دانشجویی, 32 هزار نفر عمومی, 4هزار نفر اقشار و 11 هزار نفر توسط خودروهای شخصی به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس اعزام شوند.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس در خصوص برنامه ویژه امسال استان برای برگزاری هر چه بهتر اردوهای راهیان نور گفت: در نظر داریم در  تابستان امسال طرح "خادم الشهید کاروان" را اجرا کنیم و طی آن پس از ثبت نام از متقاضیان و آموزش, هر یک از این افراد در یک اتوبوس مشغول به کار می شوند تا مسائل فرهنگی هر اتوبوس توسط آنها اجرا شود؛ همچنین این افراد بعد از برگزاری اردوهای راهیان نور نیز به عنوان یک پل ارتباطی میان ما و زائران عمل خواهند کرد و از آنجایی که این اردوها با یک هدف تربیتی اجرا می شود طی آن خادمینی که هر یک از محله های خودشان انتخاب شده اند در طرح تداوم ارتباط با زائران, دانش آموزان را به مساجد و حلقه های صالحین مرتبط می کنند.
,
 
,
وی درباره شرایط انتخاب این خادمان توضیح داد: این افراد باید دارای شرایط ویژه ای باشند؛ سن 18 تا 35 سال, فن بیان قوی و قدرت ارتباط گیری, ظاهر مناسب و دغدغه مندی در حوزه فرهنگی از جمله شرایطی است که این افراد باید از آنها برخوردار باشند.
,
 
,
عوض پور در ادامه گفت: هم اکنون سه دسته خادم در اردوهای راهیان نور به زائران خدمات رسانی می کنند؛ دسته ای به عنوان خادم کاروان(خادم الشهید کاروان) به تعداد 700 نفر, دسته ای با عنوان خادم اردوگاه به تعداد 250 نفر و دسته آخر کسانی هستند که از طریق سایت کوله بار اقدام به ثبت نام کرده اند که تعداد آنها بر اساس سهمیه هر ساله متفاوت است.
,
 
,
مسئول سازمان اردویی, راهیان نور و گردشگری سپاه فجر استان فارس تاکید کرد: تعداد خادمین استان به غیر از تعداد مذکور 3500 نفر است؛ همچنین تعداد راویانی که برای امسال در نظر گرفته شده است 1200 نفر است.
,
 
,
انتهای پیام/خ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه