اخبار داغ

رئیس کمیته امداد کشور مطرح کرد:

ضرورت احداث 500 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

ضرورت احداث 500 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور مسکن مددجویان را اولویت اول کمیته امداد اعلام کرد وگفت : تعداد 500 هزار واحد مسکونی برای ساماندهی افراد تحت پوشش کمیته امداد نیاز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اترک نیوز، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد کشور در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگاران بااعلام این مطلب افزود: از این تعداد 150 هزار واحد مسکن باید احداث شود و 350 هزار واحد نیز نیازمند تعمیر و بازسازی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اترک نیوز,
وی اظهار کرد: برهمین اساس با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چند تفاهم نامه امضاء شده تا بخشی از فعالیت ها در سال 94 به سمت و سوی احداث مسکن سوق دهیم  و همچنین از ظرفیت بسیج سازندگی نیز استفاده کنیم.
,
فتاح به اشتغال مددجویان این نهاد اشاره کرد وخاطرنشان کرد: سال گذشته از محل منابع امداد ، تبصره بودجه و وام قرض الحسنه بانک ها مبلغ هزار و 300 میلیارد تومان وام اشتغال به 120 هزار نفر از مددجویان پرداخت شد.
,
وی افزود: متوسط پرداختی به هر مددجو 10 میلیون تومان است که این نشان دهنده این است که  شغل هایی که در این نهاد ایجاد شده جزء کم هزینه ترین شغل ها بوده است.
,
فتاح جمعیت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) را در سطح کشور  یک میلیون و 800 هزار خانواده اعلام کرد و افزود:  این تعداد خانوار شامل 4 میلیون نفر می شود که از مستمری و سایر خدمات بر خوردار می شوند.
,
وی مجموع زنان سرپرست خانوار  را یک میلیون و 30 هزار نفر ذکرکرد  که این افراد به دلایل مختلف فوت همسر و  طلاق تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته اند.
,
انتهای پیام/ر
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه