اخبار داغ

وزارت علوم و سه استعفا در یک هفته

وزارت علوم و سه استعفا در یک هفته
آمار استعفای مدیران وزارت علوم به گونه‌ای است که در یک هفته گذشته وزیر علوم با سه استعفا از سوی مدیران این وزارتخانه موافقت کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مهر، هفته پیش بود که عبدالحسین فریدون مدیرکل دفتر وزارتی وزارت علوم از عدم استعفای روسای دانشگاه برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد و گفت هیچ یک از روسای دانشگاه‌ها استعفا نداده‌اند ولی از همان زمان تاکنون سه نفر از مدیران مجموعه وزارت علوم استعفا دادند که دلیل استعفای دو نفر از آن‌ها شرکت در انتخابات مجلس بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سوم تیرماه خبر از استعفای فرامرز اکرمی مدیرکل امور اداری وزارت علوم شنیده شد که وزیر علوم نیز با استعفای وی موافقت کرده و محمدباقر شیخی را به عنوان سرپرست اداره کل امور اداری این وزارتخانه معرفی کرد.

,

شنیده شده است اکرمی به دلیل شرکت در انتخابات مجلس استعفا داده است.

,

پس از آن در روز هفتم تیرماه محمد فرهادی وزیر علوم با استعفای محمود صادقی مشاور وزیر و مدیر کل دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت علوم موافقت کرد.

,

علت استعفای صادقی نیز شرکت در انتخابات مجلس اعلام شده است.

,

هشتم تیرماه هم خبر از موافقت وزیر علوم با استعفای احمد اکبری رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران شنیدیم که وزیر علوم نیز فتح‌الله مضطرزاده را به عنوان معاون وزیر علوم و رئیس سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران منصوب کرد.

,

اکبری دلیل استعفای خود را مسائل شخصی برشمرده است.

,

شنیده‌ها حاکی از آن است که روند استعفای مدیران وزارت علوم ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/ف

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه