اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی:

کتاب «آیه‌های نجات» باهدف تقویت روحیه ایثار منتشر شد

کتاب «آیه‌های نجات» باهدف تقویت روحیه ایثار منتشر شد
مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان شمالی درباره انتشار کتاب «آیه‌های زندگی» گفت: با انتشار چنین کتاب‌هایی در صدد حفظ و تقویت روحیه ایثار و شهادت میان جوانان هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، رمضان موفق، در گفت‌وگو با خبرنگار سازمان بسیج جامعه پزشکی٬ درباره سفارش این سازمان برای انتشار کتاب «آیه های نجات» و توزیع آن میان اعضای بسیج جامعه پزشکی استان خراسان شمالی اظهار داشت: این کتاب به قلم  تیمورغلامی در مورد زندگی 64 امدادگر شهید خراسان شمالی است که به تعداد هزار جلد تکثیر و در میان کانون‌های بسیج و دانشگاه علوم پزشکی این استان توزیع شده است .

وی افزود: شهدای امدادگر مانند شهید نجفی افرادی نامی و از پایه‌گذاران بهداری سپاه بودند که ما به منظور معرفی امدادگران شهید به اعضای بسیج و دانشگاهیان درصدد تکثیر کتاب «آیه های نجات» هستیم.  

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خراسان شمالی با بیان این‌که کتاب «آیه های نجات» یک ماه پیش در یادواره شهید گمنام دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی رونمایی شد، ابراز کرد: کتاب «آیه‌های نجات» اولین کتابی است که تاکنون درمیان اعضای بسیج و دانشگاه علوم پزشکی منتشر شده است.

موفق افزود: با این روش اهداف امدادگران دوران دفاع مقدس برای حضور در جبهه‌های جنگ تحمیلی به نسل جوان معرفی می‌شوند.

وی اظهارکرد: به دنبال این هستیم تا افراد در بسیج جامعه پزشکی با آشنا شدن با زندگی این شهدای امدادگر از آنان الگو بگیرند و به این شکل روحیه ایثار و شهادت در این افراد حفظ و تقویت شود تا جوانان بدانند چه تعداد از اعضای جامعه پزشکی پا به عرصه جنگ تحمیلی گذاشتند و به شهادت رسیدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سازمان بسیج جامعه پزشکی,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/خ

,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه