اخبار داغ

به همت موسسه خیریه امام مبین:

کتاب "زاینده رود من کو؟" در اصفهان رونمایی شد

کتاب "زاینده رود من کو؟" در اصفهان رونمایی شد
همزمان با دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت از کتاب زاینده رود من کو؟ در اصفهان رونمایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اصفهان شرق، همزمان با افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت، هایش قرآن و همدلی در سالن همایش نمایشگاه اصفهان به میزبانی موسسه تخصصی خیریه امام مبین برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اصفهان شرق, خیریه امام مبین,

, , ,

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در همایش قرآن و همدلی، به اوج بندگی در ماه مبارک رمضان اشاره و گفت: بندگی خداوند محور همدلی است و با عشق به خدا دلها و ملت ها به هم نزدیک می شوند.

, معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در همایش قرآن و همدلی، به اوج بندگی در ماه مبارک رمضان اشاره و گفت: بندگی خداوند محور همدلی است و با عشق به خدا دلها و ملت ها به هم نزدیک می شوند.,

وی اظهار کرد: لذت همه سرمایه های دنیا در اوج بندگی خداوند خلاصه می شود و رسم بندگی با آیات قرآن کریم برای ما ترسیم شده است.

,

حجت الاسلام حسن امیری نشاط خانواده ها را در تدبر قرآن عنوان و افزود: امروزه امراض مختلفی جوامع را فراگرفته است و اگر توجه کنیم غافل شدن از بندگی خدا و قرآن در تشدید امراض موثر است.

, حجت الاسلام حسن امیری,

وی با بیان اینکه قرآن خواندن باعث کاهش بیماری‌ها خواهد شد، خاطر نشان کرد: افزایش بینایی چشم، ایجاد آرامش، افزایش مهر و محبت به یکدیگر و افزایش بندگی از برکات تلاوت قرآن محسوب می‌شود.

, وی با بیان اینکه قرآن خواندن باعث کاهش بیماری‌ها خواهد شد، خاطر نشان کرد: افزایش بینایی چشم، ایجاد آرامش، افزایش مهر و محبت به یکدیگر و افزایش بندگی از برکات تلاوت قرآن محسوب می‌شود.,

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امروزه وجود مشکلات در حوزه سلامت جسم و روان، به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است در حالی که قرآن به زندگی برکت می دهد و گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات خواهد بود.

, معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امروزه وجود مشکلات در حوزه سلامت جسم و روان، به دلیل فاصله گرفتن از قرآن است در حالی که قرآن به زندگی برکت می دهد و گره گشای بسیاری از مشکلات و معضلات خواهد بود.,

در این مراسم حجت الاسلام صادق زاده مدیر موسسه امام مبین با اشاره به فعالیت های مرکز مطالعاتی شیخ بهایی گفت: مرکز مطالعات شیخ بهایی، چندین کتاب را به چاپ رسانده است که در حال حاضر با ورود به مباحث زاینده رود و اهمیت آب از دیدگاه قرآن و اسلام کتاب زاینده رود من کو چاپ و رونمایی می شود.

,

وی با ذکر برخی آیات و روایات در اهمیت آب و برخی نامهربانی ها به این نعمت الهی، افزود: مگر می شود چیزی که همه موجودات را زندگی می بخشد در حال مرگ باشد و توجهی به آن نشود.

,

صادق زاده به فعالیت‌های موسسه اشاره و اضافه کرد: برگزاری کنگره ملی فاطمه شناسی از مهمترین برنامه‌های موسسه در سال جاری محسوب می‌شود.

,

گفتنی است در همایش قرآن و همدلی از کتاب‌های “زاینده‌رود من کو؟”، “کودکانه” نوشته خانم رحمان پور، “جریان شناسی تکفیری” از آقای حیدری و گزیده مقالات کنگره فاطمه شناسی رونمایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه