اخبار داغ

برنامه‌ محرومیت‌زدایی گروه جهادی امام هادی‌ در باغ معدن

برنامه‌ محرومیت‌زدایی گروه جهادی امام هادی‌ در باغ معدن
برای هشتمین سال متوالی و در راستای محرومیت‌زدایی گروه جهادی امام هادی‌النقی(ع) امروز به روستای باغ معدن شهرستان خاتم اعزام خواهند شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج سازندگی کشور، در راستای محرومیت زدایی برای هشتمین سال متوالی گروه جهادی امام هادی‌النقی(ع) در امروز 10 تیر به روستای باغ معدن شهرستان خاتم اعزام خواهند شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, در راستای محرومیت زدایی برای هشتمین سال متوالی گروه جهادی امام هادی‌النقی(ع) در امروز 10 تیر به روستای باغ معدن شهرستان خاتم اعزام خواهند شد.,

مسئول بسیج سازندگی ناحیه روح الله یزد افزود: این گروه خدمات زیادی از جمله ساخت مسجد، پیگیری آسفالت جاده و غیره در این روستا نموده است.

,

این مقام مسئول اظهار کرد: امسال نیز قرار است این گروه جهادی ساعت 14 امروز از محل امامزاده سیدجعفر یزد به مدت 10 روز به روستای باغ معدن شهرستان خاتم اعزام می‌شوند و در این ماه پر خیر و برکت رمضان غسالخانه این روستا را تکمیل و دو باب حمام را دایر می‌کنند.

,

زارع خاطرنشان کرد: این گروه جهادی که از حوزه 3 نصر اعزام می‌شوند به جز کار عمرانی، کار فرهنگی و تربیتی نیز در این روستا انجام می‌دهند.

, زارع خاطرنشان کرد: این گروه جهادی که از حوزه 3 نصر اعزام می‌شوند به جز کار عمرانی، کار فرهنگی و تربیتی نیز در این روستا انجام می‌دهند.,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه