اخبار داغ

حجت‌الاسلام محمدزاده:

مواجهه با تحریم‌ها در راستای برپایی حکومت مهدوی قابل تحمل می‌شود/دشمن درصدد است جنگ و ناامنی را به داخل مرزهای ایران بکشاند

مواجهه با تحریم‌ها در راستای برپایی حکومت مهدوی قابل تحمل می‌شود/دشمن درصدد است جنگ و ناامنی را به داخل مرزهای ایران بکشاند
حجت‌الاسلام محمدزاده گفت: عقب نگه داشتن ملل مسلمان یک اصل برای قدرت‌های صهیونیستی است چرا که عقب ماندگی کشورهای اسلامی باعث تسلط استکبار برجوامع مسلمان خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج دانشجویی، حجت‌الاسلام محمدزاده مدیر حوزه علوم اسلامی دانشگاه‌های گلستان در نشستی با حضور دانشجویان بسیجی در مورد مسائل هسته‌ای و تحولات منطقه گفت: متاسفانه مسئله هسته‌ای امروز به عنوان یک مسئله سیاسی مطرح شده است در حالی که هسته‌ای قبل از هر چیزیک علم و صنعت است و طبق آموزه‌های دینی کسب علم بر هر مسلمانی واجب است و باتوجه به کمبود منابع زیرزمینی صنعت هسته ای برای پیشرفت کشور وبهره مندی آیندگان ضروریست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود:عقب نگه داشتن ملل مسلمان یک اصل برای قدرت‌های صهیونیستی است چرا که عقب ماندگی کشورهای اسلامی باعث تسلط استکبار بر جوامع مسلمان خواهد شد.

,

مدیر حوزه علوم اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان ما تمام این فشارها رابر طبق یک اصول ومبنای اعتقادی که تسلط برکل دنیاست انجام می دهند در حالی که متاسفانه ما با وجود داشتن منجی آخر الزمان تصمیمات مبنایی مشخصی در این زمینه نمی‌گیریم.

,

وی گفت:جمهوری اسلامی به عنوان تنها کشوری است که برمبنای اسلامی و ولایت فقیه شکل گرفته و اگر مواجه شدن با مشکلات ومقابله با آن را در راستای برپایی حکومت جهانی حضرت مهدی بدانیم تحمل آنها آسانتر میشود ودیگر این سوال وشبهه در بین برخی از افراد به وجود نمی آید که آیا انرژی هسته ای ارزش هزینه دادن داردیانه؟!

,

در ادامه یکی از دانشجویان فعال بسیجی در پاسخ به این سوال که امروز باید چه رفتاری با آمریکا داشته باشیم گفت: ابتدا باید ببینیم خودمان می‌خواهیم در چه وضعیتی باشیم اگر بخواهیم استقلال داشته باشیم وعزتمندانه زندگی کنیم باید در مقابل زیاده خواهی‌های آمریکا ایستادگی کنیم در غیر اینصورت به فرموده مقام معظم رهبری از دشمن سیلی خواهیم خورد.

,

وی در خصوص حمایت ایران از جبهه مقاومت و کشورهای منطقه گفت: امروز دشمن در صدد است جنگ و ناامنی را به داخل مرزهای ایران بکشاند و برای دفاع از کشورها بهترین کار مقابله بادشمن در خارج از مرزها است و این شیوه کمترین هزینه را برای کشور دارد وحمایت ایران از کشورهای منطقه و مقاومت قبل از هر چیز دفاع از مرزهای کشور است ولی متاسفانه جریانی در کشور باتبلیغات غلط سعی در زیر سوال بردن این استرتژی صحیح را دارند.

,

انتهای پیام/خ

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه