اخبار داغ

شهرک صنعتی منوجان در انتظار سرمایه‌گذاران

شهرک صنعتی منوجان در انتظار سرمایه‌گذاران
شهرک صنعتی منوجان یکی از نیازهای مهم این منطقه در راستای رونق فعالیت های اقتصادی ،ایجاد و راه اندازی طرح‌های تولیدی،صنعتی و اشتغال و توسعه پایدارمی باشدکه در حال حاضر در انتظار سرمایه گذاران به سر می برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از“مینوجهان” اختصاص یک روز از سال بعنوان روز ملی صنعت و معدن نشان از نگاه اندیشمندانه به مهمترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن بوده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, “مینوجهان” ,

شهرستان منوجان با در اختیار داشتن منابع انسانی مجرب و توانمند و همچنین موقعیت استراتژیک جغرافیایی و ذخایر عظیم و متنوع معدنی؛ قدرت و پتانسیل کافی جهت حصول پیشرفت‌های عمده صنعتی و معدنی را دارا می باشد و بمناسبت روز صنعت ومعدن به شهرک صنعتی منوجان رفتیم تا از نزدیک شاهد فعالیت صنعتی در شهرک صنعتی باشیم.

,

آنچه که در این شهرک بیشتر به چشم می خورد غیر فعال و تعطیل بودن کارخانه ها از جمله کارخانه تولید پانل بود.

,

و تنها چیزی که جایی امیدواری بود فعالیت کارخانه تولید شن وماسه  که نیازهای منطقه و شهرستان های اطراف را در زمینه شن و ماسه تامین می کند و همچنین کارخانه  فرآوری محصولات غذایی که در حال کامل کردن سوله بود .

,

شکی نیست که شهرک صنعتی منوجان یکی از نیازهای مهم این منطقه در راستای رونق فعالیت های اقتصادی ،ایجاد و راه اندازی طرح‌های تولیدی،صنعتی و اشتغال و توسعه پایدار می باشد.

,

از این رو انتظار است مسئولین و متولیان امر ضمن تکمیل نواقص وتامین نیازمندی های آن نسبت به اطلاع رسانی مناسب و جذب و تشویق سرمایه گذاران اقدامات اساسی  انجام دهند تا شاهد حضور بیشتر سرمایه گذاران در بخش صنعتی و رونق اقتصادی در منطقه باشیم.

,

لذا با حضور سرمایه گذاران در این بخش و فعال کردن بخش های صنعتی در این شهرک می توان گام بزرگی در اقتصاد مقاومتی بر داریم .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه