اخبار داغ

"توافق پایدار" کلیده واژه ای برگرفته از تجربه های انقلاب

"توافق پایدار" کلیده واژه ای برگرفته از تجربه های انقلاب
رهبر انقلاب در بیانات اخیر خود، در موضوع هسته ای مدام روی کلید واژه "توافق پایدار" تاکید داشته اند کلید واژه ای که جا دارد تیم مذاکره کننده هسته ای روی آن بیش از گذشته کار کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از رهیاب نیوز،رهبر انقلاب در فرمایشات اخیر خود، در موضوع هسته ای بر روی کلید واژه "توافق پایدار" تاکید داشته اند کلید واژه ای که جا دارد تیم مذاکره کننده هسته ای بیش از گذشته به آن توجه کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب نیوز,
 
,
اگر چه مقام معظم رهبری در بیانات خود اعلام کرده اند که با مذاکرات موافقند تا بهانه را از دست دشمنان بگیرند، ولی همیشه تاکید داشته اند که باید در این توافق، غیرت و عزت ملی حفظ شود.
,
 
,
کارشناسان سیاسی می گویند با توافق پایدار ،پرونده ی هسته ای  ایران برای همیشه بسته می  شود و ابزاری در دستان غرب برای گرفتن امتیازات بیشتر و اعمال فشار نخواهد شد.
,
 
,
سید شکر خدا موسوی نماینده مردم اهواز در این رابطه می گوید برای یک توافق پایدار باید از تمام تجربیات 500 ساله خود بهره ببریم توافقاتی در گذشته در این کشور صورت گرفت که سبب ناراحتی و دلخوری نسل های بعدی شد و از آنها به عنوان توافقات ننگین نام بردند.
,
 
,
نماینده اهواز تصریح کرد:توافق به گونه ای نباشد که آنها به راحتی زیرش بزنند 5+1 دنبال چنین چیزی هست تا بعد از مدتی توافق را لغو کنند.
,
 
,
سید راضی نوری نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی در خصوص توافق پایدار گفت: توافق باید پایدار باشد نه اینکه برای مدتی ما را سرکار بگذارند دلمان را خوش کنند و بعد از مدتی ببینیم خبری نیست.
,
 
,
نوری تصریح کرد: باید این توافق یک ضمانت های بین المللی داشته باشد اما متاسفانه تمام مجموعه های بین المللی هم زیر مجموعه استکبار جهانی هستند.
,
 
,
وی ادامه داد:توافق نباید به گونه ای باشد که به عزت و اقتدار نظام ضربه وارد کند بازرسی به مراکز نظامی و بازجویی از دانشمندان ما از خطوط قرمز مذاکرات هسته ای خواهد بود.
,
 
,
سیدشریف حسینی نماینده  مردم اهواز در مجلس تاکید کرد: کلید واژه توافق پایدار در فرمایشات مقام معظم رهبری برگرفته از با تجربه هایی است که رهبر انقلاب در عرصه های گوناگون در نظام داشته اند ایشان به این مسئله اشراف دارند که طرف مقابل قابل اعتماد نیست.
,
 
,
وی ادامه داد: شرایطی که طرف مقابل ایجاد کرده است شرایطی نیست که ما آینده را روشن ببینیم طرف مقابل یک آینده مبهمی را برای مذاکرات ترسیم کرده است تا به یک توافقی دست پیدا کند که پایدار نباشد.
,
 
,
عضو هیات رئیسه مجلس تصریح کرد: باید در نوع نگارش توافق نامه دقت کرد تا این توافق یک توافق پایدار باشد تحریم ها باید به گونه لغو شود که امکان به جریان انداختن آنها با یک دستور نباشد.
,
 
,
امید است در روزهایی که شاید مذاکرات روزهای آخر خود را سپری می کند تیم مذاکره کننده بیش از گذشته فرمایشات مقام معظم رهبری را بازخوانی کنند تا در بازی مذاکرات از دشمنان قسم خورده این انقلاب بازی نخورند.
,
 
,
انتهای پیام/گ
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه