اخبار داغ

تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل فرمانداری ممسنی + عکس

تجمع متقاضیان مسکن مهر مقابل فرمانداری ممسنی + عکس
هیئت مدیره پروژه مسکن 110 واحدی مهر از کارکنان فرمانداری ممسنی هستند و یکی از دلایل تجمع متقاضیان در جلوی فرمانداری عدم کار کارشناسانه هیئت مدیره است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نورآنلاین مسکن مهر 110 واحدی شهر نورآباد ممسنی قرار بود  تا سال 1389 با صرف هزینه حداکثر 18 میلیون تومانی تحویل متقاضیان داده شود اما این واحدهای مسکونی با مشکلاتی مواجه شد و حتی  متقاضیان را مجبور کردند آورده ی خود را افزایش دهند و برخی بالغ بر 30 میلیون تومان واریز کرده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نورآنلاین,

بسیاری از واحدها بین 40 تا 95 درصد پیشرفت داشته اند و برخی از متقاضیان که در این سالها از اجاره نشینی خسته شده بودند خود اقدام به تکمیل واحد ها می کنند.

,

 این مسکن 110 واحدی معروف به مسکن مهر فرمانداری است چرا که بیشتر متقاضیان را کارکنان فرماندار، منابع طبیعی، ثبت اسناد و ... تشکیل داده اند و هیئت مدیره این پروژه از کارکنان فرمانداری هستند و یکی از دلایل تجمع متقاضیان در جلوی فرمانداری عدم کار کارشناسانه هیئت مدیره است.

,

مطالبه ی دیگر تجمع کنندگان این بود که کارکنان فرمانداری و دیگر ادارات نیز باید بدهی خود را پرداخت کنند تا شاید کار پروژه هر چه زود تر سر و سامان بگیرد.

,

تجمع مسکن مهری ها جلوی فرمانداری ممسنی

, تجمع مسکن مهری ها جلوی فرمانداری ممسنی,

با توجه به اینکه فرماندار دیروز در ماموریت بود دیگر عوامل فرمانداری نیز پاسخی به این تجمع کنندگان ندادند و و تجمع کنندگان پس از 3 ساعت انتظار در جلوی فرمانداری به دفتر امام جمعه شهرستان مراجعه کردند.

,

گفتنی است پیمانکار به بهانه ی مختلف از جمله تغییر فونداسیون راه پله، لوله کشی آب، انشعاب آب و برق و گاز، نمای ساختمان و ... از متقاضیان مبالغی را دریافت کرده است اما در هیچکدام از این موارد اقدامی انجام نداده است.

,

البته پرونده ی قضایی برای پیمانکار متخلف این پروژه تشکیل و وی راهی زندان می شود هر چند که گفته می شود به قید ضمانت آزاد شده است.

,

گفتنی است تجمع کنندگان پیش از تجمع نامه ای به فرماندار، اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، اداره تعاون ، منابع طبیعی، دفتر امام جمعه، دادستانی و اداره ثبت اسناد ارسال کرده و خواسته های خود را عنوان می کنند و  از احتمال تجمع در جلوی فرمانداری خبر داده بودند اما عدم پاسخگویی مسئولین باعث شد تا این تجمع صورت گیرد.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه