اخبار داغ

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران :

بودجه فرهنگی دانشگاه های پیام نور کاهش نخواهد داشت

بودجه فرهنگی دانشگاه های پیام نور کاهش نخواهد داشت
بودجه فرهنگی هر دانشگاه بر اساس سرانه دانشجویان، به آن مرکز واحد تخصیص می یابد و شایعاتی مبنی براینکه بودجه فرهنگی دانشگاه ها کاهش یافته است و یا کاهش خواهد یافت، صحت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا خانم محمدصالحی، رئیس اداره فرهنگی، دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران در گفتگو اختصاصی با دانشجوخبر گفت : بودجه فرهنگی هر دانشگاه بر اساس سرانه دانشجویان، به  آن مرکز واحد تخصیص می یابد و شایعاتی مبنی براینکه بودجه فرهنگی دانشگاه ها کاهش یافته است و یا کاهش خواهد یافت، صحت ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوخبر, دانشجوخبر,

وی گفت : دانشگاه پیام نور، تا کنون فعالیت های فرهنگی بسیاری اعم از برگزاری جشنواره های حرکت استانی و کشوری، اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوعیت سبک زندگی ایرانی-اسلامی را داشته است و همچنین برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی کشوری در مهر ماه سال جاری ، برگزاری مسابقات استانی و کشوری قرآن کریم برای کارکنان، اساتید و دانشجویان به صورت مجزا و داشتن چندین غرفه در نمایشگاه بین المللی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و... از جمله برنامه های فرهنگی است که یا در حال برگزاری است و یا در ترم تحصیلی آینده برگزار خواهد شد.

,

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه پیام نور استان تهران افزود : فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه های استان، به دو شیوه سالیانه و هر چهار ماه یکبار، بر اساس حجم و کیفیت برنامه ها مورد ارزیابی قرار می گیرند که در آخرین ارزیابی صورت گرفته که از اول سال جاری تا به الان دانشگاه های پیام نور شهرری، تهران جنوب، تهران غرب، شهریار و ربالط کریم جزو برترین دانشگاه ها در زمینه فعالیت های فرهنگی بوده اند.

,

محمدصالحی با اشاره به فعالیت های تشکل های دانشجویی در امور فرهنگی گفت : سهم هر تشکل از بودجه فرهنگی دانشگاه به صورت مجزا تعریف گردیده که براساس حجم فعالیت انجام شده به آن ها تعلق می گیرد.به طور مثال : بسیج دانشجویی 20%  -  انجمن های علمی 7 تا 8%  -  فعالیت های قرآنی 10%  و...

,

همچنین در صورت بالا رفتن حجم فعالیت ها و نیاز به بودجه بیشتر برای اجرای برنامه ها، مشکلی در تأمین آن وجود نخواهد داشت ومرکز استان می تواند علاوه بر تخصیص بندی های ذکر شده، منابع مالی جداگانه ای به آن مرکز اختصاص دهد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه بودجه دانشگاه پیام نور نسبت به مابقی مراکز آموزش عالی در وزارت علوم کمتر در نظر گرفته شده است، اما دانشگاه پیام نور استان تهران، در سال گذشته مبلغی بالغ بر 4 میلیارد تومان در قالب وام دانشجویی به تمامی متقاضیان، اعطا نموده است.

,

انتهای پیام /ر

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه