اخبار داغ

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل منطقه و جهان عرب:

امضاهای گزاره برگ، نشانگر حمایت همراه با مطالبه حفظ دستاوردها است/ قدرت چانه زنی تیم ما با گزاره برگ ملت بالا خواهد رفت

امضاهای گزاره برگ، نشانگر حمایت همراه با مطالبه حفظ دستاوردها است/ قدرت چانه زنی تیم ما با گزاره برگ ملت بالا خواهد رفت
علی اصغر فولادگر گفت: امضاهایی که پای گزاره برگ از سوی ملت می نشیند، حمایت قاطع از روند مذاکرات همراه با حفظ دستاوردها را نشان داده و مطالبه میکند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا سردار علی اصغر فولادگر در گفتگو با خبرنگار"تیتر1" افزود: اگر قرار شده است که حداقل های خط قرمز ر ا بدست بیاوریم ، پس سه ماده موجود در گزاره برگ ملت ایران قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را افزایش خواهد داد.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "تیتر1",
,

وی گفت: مذاکره مورد اعتماد مردم است و با گزاره برگی هم که ملت ایران مطالبه گر آن است، نگاهی به وجود می آید که دوطرف چانه زنی های خود را انجام داده و به نتیجه ای برسند که مصداق نه سیخ بسوزد و نه کباب باشد.
این کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی با بیان اینکه توافق خوب از نظر ما یک چیز است و از نظر آنها چیز دیگر، اظهار داشت: ظرف روزهای آینده که آخرین مهلت مذاکرات هسته ای است، به احتمال زیاد مدتی چند روزه تمدید خواهد شد تا مذاکره کنندگان دوطرف، سر پرانتزهای کلیات کار وارد میشوند تا در مورد حدنصاب ها به توافق برسند.
سردار فولادگر تصریح کرد: اینکه چگونگی رفع تحریمها ، حد و حدود بازرسی ها و مرزبندی های این مسئله مورد چانه زنی قرار بگیرد و دو طرف بتوانند بر روی این مرزبندی ها به توافق برسند که امکان دارد ظرف یکی دوماه آینده این روند به جایی برسد.
وی گفت: گزاره برگ ملت ایران اقدام خوبی است زیرا، تیم هسته ای که سربازان دیپلماسی نظام هستند احساس میکنند در پرونده هسته ای، خارج از دیدگاه های جناحی و سیاسی، یک موضوع ملی است که همه بر روی آن وحدت دارند و آن حفظ دستاوردها و تمامیت نظام جمهوری اسلامی ایران است.
این کارشناس و تحلیل‌گر مسائل منطقه و جهان عرب افزود: امضاهایی که پای این گزاره برگ از سوی ملت مینشیند، حمایت قاطع از روند مذاکرات همراه با حفظ دستاوردها را نشان میدهد.
وی خاطر نشان کرد: دستاوردهایی که نظام جمهوری اسلامی ایران بدست آورده بدون منت بیگانگان و با نثار خون شهیدان بوده است که باید به خوبی حفظ شود.

,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه