اخبار داغ

نماینده مردم نطنز در مجلس:

طرح استانی انتخابات هزینه تبلیغات را بالا می برد/ مجلس قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را افزایش داد

طرح استانی انتخابات هزینه تبلیغات را بالا می برد/ مجلس قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را افزایش داد
طرح استانی شدن هزینه تبلیغاتی را افزایش خواهد داد و بالتبع کسانی که تمکن مالی خوب داشته و یا از حمایت سرمایه داران بهره می برند رای خواهند آورد که این نیز مشکل ساز خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا نماینده مردم شهرستان نطنز در گفتگو با نطنزنا، اظهار کرد: طرح استانی شدن انتخابات در دوره های قبل مطرح بود و در مجلس نهم نهایی شد و به شورای نگهبان رفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نطنزنا,

محمد فیروزی افزود: با توجه به اینکه کشور ما در حوزه توزیع امکانات خیلی متوازن نیست این طرح به نفع مردم ما نخواهد بود و مناطق روستایی، محروم و کوچک از حمایت نمایندگان مجلس محروم خواهند شد.

,

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شاید طرح استانی شدن انتخابات در نگاه کلان توسعه محور خوب باشد اما در شرایط فعلی احزاب و تشکل های خوب که در حوزه زمانی خود استوار باشند را کم داریم و مطمئنا این مساله ایجاد نگرانی خواهد کرد.

,

وی در ادامه افزود: تبلیغات در طرح استانی شدن ۱۴ روز خواهد بود و یک نماینده علاوه بر شهرستان خود باید در تمام حوزه های دیگر کار تبلیغاتی انجام دهد و این کار هزینه تبلیغاتی را افزایش خواهد داد و بالتبع کسانی که تمکن مالی خوب داشته و یا از حمایت سرمایه داران بهره می برند رای خواهند آورد که این نیز مشکل ساز خواهد شد.

,

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی در ادامه این گفتگو به طرح الزام دولت به حفظ دستاورد‌های هسته‌ای اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه طرف غربی و به خصوص کنگره آمریکا هر بار ملت ایران را در جریان این مذاکرات تهدید می کرد مجلس شورای اسلامی در برابر این رفتار وقیحانه آنها و همچنین تقویت تیم مذاکره کننده در راستای فرمایشات رهبر انقلاب این طرح را با رای قاطع به تصویب رساند.

,

وی خاطر نشان کرد: طرف مقابل نشان داده که عهد شکن است و ما می بایستی در این مسیر گام های محکمتری برداریم و مجلس با تصویب این طرح قدرت چانه زنی تیم مذاکره کننده را در برابر طرف غربی بالا برد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه