اخبار داغ

رئیس روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان:

دریافت شهریه توسط مدارس دولتی غیر قانونی می باشد

دریافت شهریه توسط مدارس دولتی غیر قانونی می باشد
رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان گفت:مدارس دولتی حق دریافت وجهی تحت عنوان شهریه را ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰ ،هم زمان با آغاز به کار ثبت نام  مدارس به چند مدرسه دولتی مراجعه کردیم و در خصوص دریافت وجه نقد هنگام ثبت نام از والدین دانش آموزان سوال کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی نمره ۲۰,

تعدادی از والدین اظهار داشتند: مدرسه دولتی حق دریافت شهریه ندارد ولی تا وجه مورد نظر مدرسه پرداخت نشود قادر به ثبت نام فرزندان خود نیستیم.

,

در همین راستا علت دریافت شهریه را از رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان جویا شدیم.

,

عباس تقی زاده در خصوص دریافت وجه توسط مدارس دولتی هنگام ثبت نام به خبرنگار نمر گفت:مدارس دولتی حق دریافت وجهی تحت عنوان شهریه را ندارند.

,

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش کرمان بیان کرد: مدارس دولتی در هیئت امنای خود وجه مشخصی را برای انجام برنامه های فوق العاده تصویب می کنند و برای گرفتن تائیدیه به شورای آموزش و پرورش ارسال می گردد .

,

وی  ادامه داد: بر اساس تائید شورای آموزش و پرورش مدارس دولتی و هیئت امنایی وجه تائید شده را از خانواده های دانش آموزان در هنگام ثبت نام دریافت می کنند.

,

تقی زاده تصریح کرد: در صورتی که مدرسه ای خلاف این مقررات عمل کنند خانواده ها می توانند شکایات خود را از طریق ارسال نامه به کارشناسی ارزیابی عملکرد و یا تماس با تلفن گویای ۱۸۰ روابط عمومی مطرح کنند.

,

این مقام مسئول افزود: بخش کارشناسی ارزیابی عملکرد وظیفه بازرسی از مدارس را برعهده دارد و در صورت رسیدن هرگونه شکایتی سریعا بررسی و اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

,

با توجه به صحبت های مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش مدارس دولتی حق دریافت وجهی خارج از مقدار تائید شده را ندارند .

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه