اخبار داغ

مسئول بسیج دانشجویی البرز در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور:

مطرح شدن رفع حصر سران فتنه در مراسم افطاری دل ملّت را خون کرد/دولتمردان زندگی نامۀ شهدای هفتم تیر را مطالعه کنند

مطرح شدن رفع حصر سران فتنه در مراسم افطاری دل ملّت را خون کرد/دولتمردان زندگی نامۀ شهدای هفتم تیر را مطالعه کنند
مسئول بسیج دانشجویی البرز در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور مطرح کرد: در این هفتۀ مقدس که متعلق به همۀ دولتمردان است، اعضای محترم دولت تدبیر و امید را به مطالعۀ زندگی نامۀ شهدای هفتم تیر دعوت می‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بسیج دانشجویی، سعید بهرامی مسئول بسیج دانشجویی استان البرز در نامه ای خطاب به رئیس جمهور  نسبت به مطرح شدن رفع حصر سران فتنه در مراسم افطاری رئیس جمهور انتقاد کرد.


متن کامل این نامه به شرح زیر است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بسیج دانشجویی،,
,
,
,

بسمه تعالی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران جناب آقای دکتر روحانی

با عرض سلام و تسلیت سالگرد شهادت آیت‌الله دکتر بهشتی و یاران و دولتمردان شجاع جمهوری اسلامی در حادثۀ تروریستی هفتم تیر سال 1360، نکاتی تحت عنوان انتظارات ملت از دولت در نظام اسلامی به استحضار جنابعالی می‌رساند:

1- با تأسی به سیرۀ شهدای هفتم تیر و در رأس آنها شهید آیت ا... دکتر بهشتی که به تعبیر حضرت امام (ره) خود یک ملّت بود، نشان می دهد که اگر دولتمردان در راه بالندگی و سربلندی و عزت ملّتشان تا حد بذل جان خویش فداکاری نمایند در قلب ملّت ماندگار خواهند بود و با رفتنشان نامشان به بزرگی یاد شده و هرگز فراموش نخواهند شد.

2- خون شهدای هفتم تیر که حاصل جنایت منافقین کوردل به سرکردگی شیطان بزرگ و ایادی خود فروختۀ آن در داخل کشور بود، انقلاب اسلامی را که در معرض خطر انحراف بود در مسیر واقعی و صحیح خود قرار داد. مبادا ما امروز با تحریف مسیر انقلاب و امام راحل و با اجازۀ نفوذ به ایادی استکبار به داخل کشور، انقلاب اسلامی را از مسیر واقعی خود منحرف نماییم.

3- مطرح کردن رفع حصر سران فتنه که در به انحراف کشیدن انقلاب اسلامی جرمشان اگر بیشتر از منافقین در سال 60 نباشد کمتر هم نیست، در مراسم افطاری رئیس جمهور و سکوت رضایت بخش شما، دل ملّت عاشق امام و آرمان های انقلاب را خون می کند. آن هم با حضور برخی مهمانان به اصطلاح و به ظاهر هنرمندی که هنرشان هیچ سنخیتی نه تنها با انقلاب اسلامی بلکه هویت ایرانی خویش ندارد!

4- شهدای هفتم تیر با شعار استکبارستیزی در تاریخ این کشورِ مظلوم ولی مقتدر، ماندگار شدند. دولتمردان و در رأس آنها شخص جنابعالی مطمئن باشید که اگر از مسیر ناصواب اعتماد و اتکال به دشمنان قسم خوردۀ این انقلاب به بهانۀ مذاکرات هسته ای از نیمۀ راه برگردید و فرمایش رهبر معظم انقلاب را که فرمودند بنده هیچ اعتمادی به طرف غربی ندارم، باور کنید و برای حل مشکلات داخلی به ملّت غیور ایران اعتماد کنید، یقین بدانید که مردم برای دوره های بعدی انتخابات نیز مشتاقانه به شما روی خواهند آورد، چرا که به فرمودۀ مولا علی (ع) ((مَن عَمِلَ بِالحَق مالَ اِلَیهِ الخلق)) ((هرکس که به حق عمل کند مردم به او روی می آورند)) و در این صورت نیازی به تلاش های دیگر سیاسی برای به دست آوردن دل و رأی مردم با زدوبندهای سیاسی و به دور از راه حق نخواهد بود.

5- اگر هم می خواهید مسیر بی نتیجۀ مذاکرات را در پیش بگیرید بدانید که این ایامی که مذاکرات لحظات حساس خود را طی می کند مصادف با سالگرد حقوق بشر آمریکایی! است که در اثنای مذاکرات هسته ای دم از تحریم های حقوق بشر علیه ایران اسلامی می زند.

6- تحریم ها آخرین حربۀ ناکارآمد جبهۀ استکبار بود. مبادا در لحظه ای که خشاب دشمن خالیست دستهایمان را در مقابل سلاح ناکارآمد آنها بالا ببریم تا به راحتی ببندند. چون شهدای ما حتی با دست های بسته نیز عزت خود و کشورشان را نفروختند.

در آخر و در این هفتۀ مقدس که متعلق به همۀ دولتمردان است، اعضای محترم دولت تدبیر و امید را به مطالعۀ زندگی نامۀ شهدای هفتم تیر دعوت می کنم.

((اَلّذینَ یَتَّخِذونَ الکافِروُنَ اَولیاءَ مِن دُونِ المؤمنینَ أَیَبغُونَ عِندَهُمُ العِزَّهَ، فَإِنَّ العِزَّهَ لِلّهِ جمیعاً))  [نساء 139]

انتهای پیام/خ
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه