اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

تطهیر فتنه گران، ظلم به نظام، مردم و رهبری است

تطهیر فتنه گران، ظلم به نظام، مردم و رهبری است
کارشناس مسائل سیاسی گفت: کرباسچی با طرح نهضت مذاکره ملی درصدد این است که افرادی را که در فتنه دخیل بوده اند را تطهیر سازی کند و با فشار بر شورای نگهبان آنها را به انتخابات مجلس برسانند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، امین اسدی، کارشناس ارشد مسائل سیاسی در گفتگو با صبح توس، در خصوص طرح نهضت مذاکره ملی از سوی کرباسچی اظهار داشت: افطاری هایی اخیراً رئیس جمهور انجام می دهند و کرباسچی رئیس کل حزب کارگزاران در این جلسه میر حسین موسوی را سید مظلوم تعبیر می کند در حالی که اگر بنا باشد از دید آنها یکی از سران فتنه مظلوم باشد لذا نظام جمهوری اسلامی ایران هم باید ظالم باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی، فتنه و سران فتنه را از خطوط قرمز نظام برشمرد و خاطر نشان کرد: سران فتنه به هیچ وجه مظلوم نیستند، در وافع خود نیز ظالم هستند و بدترین ظلم را در حق این نظام مرتکب شده اند.
اسدی با بیان اینکه ما در زمان فتنه بودیم و دیدیم که این افراد در آن هشت ماه چه بلایی بر سر نظام و کشور آوردند، تصریح کرد: اینها به دنبال تحریف لفظ فتنه هستند ولی چنین اجازه ای هرگز به آنها داده نخواهد شد؛ در اتفاقات ۸۸ ظلم بزرگی به نظام صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه چه کسی باید پاسگو اتفاقات ۸۸ باشد، بیان کرد: به‌وجود آورندگان فتنه ۸۸ نیز به دروغ بودن تقلب در انتخابات اعتراف کرده اند ولی افرادی که این تلخی را برای نظام بوجود آورده اند حاضر به عذرخواهی نیز نشده اند.
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: حال کرباسچی که خود در زمان انتخابات از حامیان کروبی بود ولی در زمان رأی گیری به میرحسین رأی داد اسم از کلان نظام می‌برد و باید پرسید کلان نظام یعنی چی؟
وی، کلان نظام را امام و ادامه دهنده راه امام، حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی ) برشمرد و تأکید کرد: کسانی که ادعا می کنند کلان نظام را قبول دارند همان کسانی هستند که هنگام پاره شدن عکس امام سکوت کردند، افرادی هستند که سوت و کف در عاشورای ۸۸ می زدند؛ ما این اتفاقات را شاهد بودیم، حالا چطور می‌گویند کلان نظام را قبول دارند.
وی، مراسم افطاری رئیس جمهور را یک مراسم سیاسی دانست و اظهار داشت: مراسم افطاری رئیس جمهوری با سخنرانی تند و بی پایه اساس کرباسچی به یک همایش برای حمایت از سران فتنه تبدیل شده است و رئیس جمهور هم هیچ گونه موضعگیری درباره نکرد.
اسدی سکوت روحانی را تنها عکس العمل وی در برابر این صحبتها دانست و گفت: تطهیر و تحریف فتنه گران که توسط کرباسچی انجام گرفت ظلم به نظام ، مردم و رهبری است.
وی در ادامه گفت: کرباسچی با طرح نهضت مذاکره ملی درصدد این است که بعد از مذاکرات هسته ای به سمت انتخابات مجلس بروند و افرادی که در فتنه دخیل بوده اند را با یکسری حرفها و فشار بر شورای نگهبان به انتخابات برسانند.
این تحلیل گر سیاسی در پایان گفت: طرح همدلی و همزبانی که حضرت آقا بیان داشته اند برای ما مهم است و همدلی و همزبانی زمانی درست می شود که همه زیر یک پرچم وحدت کلمه داشته باشیم.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه