اخبار داغ

انتظار عجیب یعقوب کریمی از استقلال

انتظار عجیب یعقوب کریمی از استقلال
یعقوب کریمی هافبک جوان فوتبال کشورمان که فصل قبل به صورت قرضی از سپاهان به استقلال آمد، برای فصل جاری هنوز با آبی‌ها به توافق نرسیده‌ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مدیر برنامه‌های او اعلام کرده :« متاسفانه باشگاه حاضر نیست شرایطی که از نظر مالی برای ملی پوشانش دارد را برای این بازیکن فراهم کند.»‌ شاید توقع زیادی باشد که کریمی جوان به اندازه ملی‌پوشانی چون ابراهیمی، حیدری و.. پول بگیرد. مخصوصا که فصل قبل هم در استقلال نتوانست آن طور که باید، انتظارات را بر‌آورده کند و در اردوی تیم ملی‌ هم حضور مداومی نداشت. او تازه در استقلال داشت جا می‌افتاد که فصل به پایان رسید. حال باید دید کریمی سطح توقعش را پایین می‌آورد و جایگاهش در استقلال را تثبیت می‌کند یا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مدیر برنامه‌های او اعلام کرده :« متاسفانه باشگاه حاضر نیست شرایطی که از نظر مالی برای ملی پوشانش دارد را برای این بازیکن فراهم کند.»‌ شاید توقع زیادی باشد که کریمی جوان به اندازه ملی‌پوشانی چون ابراهیمی، حیدری و.. پول بگیرد. مخصوصا که فصل قبل هم در استقلال نتوانست آن طور که باید، انتظارات را بر‌آورده کند و در اردوی تیم ملی‌ هم حضور مداومی نداشت. او تازه در استقلال داشت جا می‌افتاد که فصل به پایان رسید. حال باید دید کریمی سطح توقعش را پایین می‌آورد و جایگاهش در استقلال را تثبیت می‌کند یا فوتبالش را در تیم دیگری ادامه خواهد داد.,

انتهای خبر

, انتهای خبر]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه