اخبار داغ

صادقی:قرار نیست برای استقلال خط و نشان بکشیم

صادقی:قرار نیست برای استقلال خط و نشان بکشیم
مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:به هر حال سلیقه کادر فنی اینگونه است و من هم به آن احترام می‌گذارم. من پیش از این با مظلومی در مس کرمان و همین استقلال کار کردم و افتخار می‌کنم شاگرد او بودم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه داناامیرحسین صادقی پیش از ورود به باشگاه استقلال در خصوص قرار گرفتنش در لیست مازاد آبی‌پوشان اظهار داشت: من هم این موضوع را صبح امروز شنیدم. به هر حال این مسئله طبیعی است. آدم یک روز به دنیا می‌آید و یک روز می‌رود. در ورزش و فوتبال هم این مسائل طبیعی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی در مورد اینکه آیا از اینگونه برخورد کردن ناراحت نیست، یادآور شد: به هر حال سلیقه کادر فنی اینگونه است و من هم به آن احترام می‌گذارم. من پیش از این با مظلومی در مس کرمان و همین استقلال کار کردم و افتخار می‌کنم شاگرد او بودم. ناراحتی ندارد بحث فوتبال است و در همین دنیا رئال مادرید کاسیاس را نمی‌خواهد.

,

مدافع سابق استقلال در مورد اینکه آیا اینگونه برخورد را درست می‌بیند چرا که کاسیاس دو سه هفته پیش از رفتنش خبر داشت،؛ تصریح کرد: به هر حال بحث حرفه‌ای‌گری و درآمد اسپانسر در بین بازیکنان وجود دارد که برخی‌ها بها نمی‌دهند البته نه اینکه بها نمی‌دهند بلکه وارد چارت مدیریتی نمی‌شوند. سال گذشته همه حرف‌هایی زده شد که من همانگونه گفتم تابع مدیریت هستم. چرا فکر می‌کنید رفتن من پس از 11-12 سال مشکلی ایجاد می‌کند. اجباری در خصوص فعالیت نیست و قرار نیست ما خط و نشان بکشیم. دنبال دعوا هم نیستم.

,

وی ادامه داد: خیلی حرف‌ها از قول من زده شد. دوست عزیزی روز گذشته مصاحبه‌ای از قول من زد که صحت نداشت و من مسائلی را در مورد بحث دخالت و موارد دیگر مطرح نکردم. بازیکن حرفه‌ای هستم و مثل دفعات پیش که از این تیم جدا شده‌ام در این بار هم این اتفاق می‌افتد. بار اول نیست تا سه بار نشود بازی نشود.

,

صادقی در خصوص اینکه آیا رفتنش به نفت تهران صحت دارد، گفت: من با هیچ باشگاهی صحبت نکردم. لفظ اینکه می‌گویند در لیست مظلومی جایی نداشتم خوب نیست بلکه من می‌گویم در لیست مظلومی کارایی ندارم.

,

وی در مورد اینکه آیا شخصی را مقصر این جدایی می‌داند،‌گفت: سؤال بعدی.

,

صادقی در مورد اینکه احتمال دارد همچون نیم‌فصل گذشته که بحث رفتنش مطرح بود اما در این تیم ماند هم اکنون هم این موضوع وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: سال گذشته مسئله خاصی مطرح نشد. دو روز پس از اینکه من از اردوی تیم ملی بازگشتم مسائلی مطرح شد که با صحبت افشارزاده اعلام کرد که 12 ساعت مهلت می‌خواهد. هم اکنون یکسری مسائل وجود دارد که شاید پس از بررسی‌هایی که در خودم انجام دادم بتوانم آنها را در آینده بگویم. هم اکنون نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم.

,

وی در مورد اینکه آیا پس از جدایی 12 ساله دلخور نیست، گفت: می‌گویند من 12 سال در کنار این تیم بودم و با تمام مشکلات آن ساختم. در کنار زمین لباس‌های خود را عوض میکردیم و رختکنی نداشتیم و با تمام مسائل کنار آمدم. در این 12 سال به اندازه بازیکنانی پول گرفتم که دو سال در این تیم حضور داشتند.

,

صادقی در مورد اینکه آیا جدایی‌اش مربوط به بازوبند کاپیتان است‌ یا خیر، گفت: واقعیت فوتبال این است که سرمربی کاپیتان تیم را معرفی می‌کند و من در مورد مسائل دیگر حرفی ندارم.

,

وی افزود: من یک جلسه با مسئولان استقلال صحبت کردم آن هم قرار بود آنها با من تماس بگیرند که یادشان رفته بود و خودم در باشگاه حاضر شدم. بازیکن روزی به استقلال می‌آید و روزی می‌رود مهم هوادار است که یک عمر با مشکلات این تیم دست و پنجه نرم می‌کند.

,

صادقی در مورد اینکه آیا مشکلی با بازیکنی داشته که از باشگاه جدا شده، گفت: این طور نیست. فقط این مسائل را مطرح می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه